Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΛΠΕ: Αγωγή της διοίκησης κατά της απεργίας

Τη δικαστική οδό ακολουθεί η διοίκηση των ΕΛΠΕ, ζητώντας την κήρυξη της 15μερης απεργίας των εργαζομένων ως παράνομη και καταχρηστική. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην πώληση του 23,17% της εταιρίας στην κοινοπραξία LukOil - Λάτση.

ΕΛΠΕ: Αγωγή της διοίκησης κατά της απεργίας
Τη δικαστική οδό ακολουθεί η διοίκηση των ΕΛΠΕ για να αποτρέψει την 15νθήμερη απεργία των εργαζομένων που ξεκίνησε σήμερα το πρωί και οι οποίοι αντιδρούν στην πώληση του 23,17% της εταιρίας στην κοινοπραξία LukOil - Λάτση.

Ηδη η διοίκηση κατέθεσε αγωγή προκειμένου να κηρυχθεί η απεργία ως παράνομη και καταχρηστική. Η εκδίκαση της αγωγής θα γίνει στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών την Πέμπτη στις 10 το πρωί.

Εξάλλου, την ανανέωση και την ανακατασκευή της υφιστάμενης γραμμής μεταφοράς ηλεκτρισμού, Φλώρινας-Μπίτολα, αναλαμβάνει η ΔΕΗ, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Ακ. Τσοχατζόπουλο.

Η ανανέωση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της μεταφορικής δυνατότητας της συγκεκριμένης γραμμής, και από 110 κιλοβόλτ θα γίνει 440 κιλοβόλτ και κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλστεί επιπρόσθετη εισαγωγή 50 μεγαβάτ μέσα από αυτόν τον διάδρομο μεταφοράς ηλεκτρισμού.

Επίσης, όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του αγωγού πετρελαίου θεσσαλονίκης - Σκοπίων, την ερχόμενη εβδομάδα, το συμβούλιο του Ελληνικού Προγράμματος για την Ανασυγκρότηση των Βαλκανίων εντάσσει -όπως έχει αποφασιστεί- την κατασκευή του αγωγού μεταφοράς έτοιμων προϊόντων από τα Σκόπια στο Κόσοβο και στη Νις.

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν κατά την διάρκεια των εκγαινίων του αγωγού αργού πετρελαίου που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το διϋλιστήριο ΟΚΤΑ των Σκοπίων, παρουσία του πρωθυπουργού της ΠΓΔΜ Λ. Γκεοργκιέφσκι.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Α. Τσοχατζόπουλος τόνισε ότι οι ”δύο λαοί διεκδικούμε να λάβουμε μέρος σ’ αυτό το νέο ενεργειακό διάδρομο που συγκροτείται στα Βαλκάνια. Εξασφαλίζει το πέρασμα του φυσικού αερίου από την περιοχή της Κασπίας, τράνζιτ μέσω Τουρκίας και Ελλάδας, στις χώρες της Βαλκανικής, και από κει και πέρα προς στην ’καρδιά’ της αγοράς της ΕΕ, που μέχρι το 2004 θα έχει ενιαία ηλεκτρική αγορά και αγορά φυσικού αερίου”

Το ύψος της επένδυσης του αγωγού μεταφοράς αργού ανέρχεται σε 110 εκατ. δολλάρια και η ετήσια δυναμικότητα μεταφοράς σε 2,5 εκατ. τόνους αργό πετρέλαιο, το οποίο τροφοδοτεί το Διυλιστήριο ΟΚΤΑ των Σκοπίων. Το μήκος του αγωγού καλύπτει 214 χλμ (70 χλμ στο έδαφος της Ελλάδας) και κατασκευάσθηκε από την ΜΕΤΩΝ - ΕΤΕΠ Α.Ε. βάσει της μελέτης που εκπονήθηκε από την εξειδικευμένη Αγγλική εταιρία PENSPEN.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v