Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στην Intracom το contact center της ΤΙΜ

Η Intracom Telecom και η εταιρία Genesys, με την οποία η Intracom συνεργάζεται στρατηγικά από το 1997 για τη δημιουργία contact centers υψηλής τεχνολογίας την Ελλάδα, τη Ν.Α. Ευρώπη, τη Μ. Ανατολή και τη Αφρική, προχωρούν στη δημιουργία του TIM Ελλάς contact center.

Στην Intracom το contact center της ΤΙΜ
Η Intracom Telecom και η εταιρία Genesys, με την οποία η Intracom συνεργάζεται στρατηγικά από το 1997 για τη δημιουργία contact centers υψηλής τεχνολογίας την Ελλάδα, τη Ν.Α. Ευρώπη, τη Μ. Ανατολή και τη Αφρική, προχωρούν στη δημιουργία του TIM Ελλάς contact center.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σήμερα, υπάρχει ένα σημαντικός αριθμός από contact centers που έχει δημιουργήσει με επιτυχία τη INTRACOM TELECOM τόσο στον τηλεπικοινωνιακό όσο και στον τραπεζικό τομέα.

Πάνω από 3.000 agents, σε 10 διαφορετικές χώρες, βασίζουν την καθημερινή τους λειτουργία στη σουίτα των προϊόντων της Genesys που εγκαταστάθηκαν από την INTRACOM TELECOM σε 30 sites. Αυτή η ανοιχτή και επεκτάσιμη (scalable) λύση στόχο έχει να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών καθώς και να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των agents.

Eιδικότερα, το contact center της TIM Ελλάς, που δημιουργήθηκε το 1999, χρησιμοποιεί το λογισμικό της Genesys για τη διαχείριση της ροής όλων των εισερχομένων τηλεφωνημάτων, υποστηρίζει τις καμπάνιες marketing και τη λειτουργία φωνητικής πύλης για την αυτό-εξυπηρέτηση των πελατών.

Η σουίτα προϊόντων της Genesys, παρέχει μοναδικά οφέλη για το contact center των εκπροσώπων της TIM, συμπεριλαμβανομένων της αναγνώρισης κλήσης και των λειτουργιών routing που αναγνωρίζουν τους πελάτες, ταξινομεί τα τηλεφωνήματα βάσει του είδους πελάτη (π.χ. καταναλωτές ή επιχειρήσεις, συνδρομές ή προπληρωμένα) και μεταφέρει το τηλεφώνημα στον κατάλληλο εκπρόσωπο.

Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα για καμπάνιες marketing και υποστηρίζει υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης πελατών με τη φωνητική πύλη. Το σύστημα δημιουργεί μία γέφυρα πληροφοριών μεταξύ front και back office, δίνοντας τη δυνατότητα στους agents να έχουν μία ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών, πράγμα που αποτελεί σημαντική διαφοροποίηση στην εξυπηρέτηση των πελατών της TIM.

Τέλος, τονίζεται, πως η INTRACOM TELECOM σε συνεργασία με την Genesys και την TIM διαρκώς εμπλουτίζει τις δυνατότητες του contact center, παρέχοντας συνεχείς, αποτελεσματικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας προς τους πελάτες της TIM.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v