ΟΔΙΕ-ΙΝΤΡΑΛΟΤ: «Κάντο όπως ο ΟΠΑΠ»;

Σύμβαση με απευθείας ανάθεση στην Ιντραλότ για νέο κεντρικό σύστημα και 700 τερματικά έχει υπογράψει ο ΟΔΙΕ, χωρίς να γίνει καμία ανακοίνωση! Τι λένε οι πληροφορίες του Euro2day.gr. Τα ερωτήματα που καίνε.

ΟΔΙΕ-ΙΝΤΡΑΛΟΤ: «Κάντο όπως ο ΟΠΑΠ»;
Σύμβαση με απευθείας ανάθεση έχει υπογραφεί, σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, μεταξύ του (υπό… ιδιωτικοποίηση) κρατικού οργανισμού ιπποδρομιών ΟΔΙΕ και της Intralot, χωρίς ωστόσο να υπάρξει καμία επίσημη ανακοίνωση εκ μέρους των δύο πλευρών. Και τούτο ενώ ο ΟΔΙΕ ανήκει αυτήν τη στιγμή κατά 100% στο κράτος, ενώ η Intralot είναι εισηγμένη εταιρία.

Το Εuro2day.gr προσπάθησε να επικοινωνήσει χθες τηλεφωνικά με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΔΙΕ κ. Ζαχαρή ώστε να έχει επίσημη τοποθέτηση για τα ανωτέρω, ωστόσο δεν υπήρξε ανταπόκριση ως αργά το βράδυ.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια νέου κεντρικού συστήματος και 700 τερματικών, εις αντικατάσταση του παλαιότερου που είχε προμηθευτεί ο ΟΔΙΕ για τη διεξαγωγή των ιπποδρομιακών στοιχημάτων - και πάλι από την Intralot!

Τα ερωτήματα είναι εύλογα.

Πέραν των γνωστών υποθέσεων με τον ΟΠΑΠ, που επί σειρά ετών σύρεται -με υπαιτιότητα των διοικήσεών του και των πολιτικών τους προϊσταμένων- σε απευθείας αναθέσεις (κι αν κρίνουμε από την καθυστέρηση του τρέχοντος διαγωνισμού, ίσως υπάρξει και… συνέχεια;), τώρα έχουμε και την περίπτωση του ΟΔΙΕ, όπου αντί να γίνει διαγωνισμός φέρεται να έγινε -εν κρυπτώ στην προκειμένη περίπτωση- μία ακόμη απευθείας ανάθεση.

Δεδομένης της περιόδου, απαιτούνται αμέσως απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

-Είναι αληθές ότι με απευθείας ανάθεση ο ΟΔΙΕ δεσμεύτηκε με συστήματα της Intralot για 2+1 χρόνια, ενώ μάλιστα βρίσκεται στα πρόθυρα ιδιωτικοποίησης και οι μετοχές του έχουν ήδη μεταβιβαστεί στο «καθ' ύλην» αρμόδιο ΤΑΙΠΕΔ;

-Πότε υπογράφηκε αυτή η σύμβαση;

-Για ποιο λόγο, εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, δεν έγιναν επίσημες ανακοινώσεις από τα εμπλεκόμενα μέρη;

-Αληθεύει ότι η σύμβαση στάλθηκε -και πότε;- προς έγκριση στο… ελεγκτικό συνέδριο(!) ώστε να «πιστοποιηθεί» η εγκυρότητά της, και μάλιστα με τη διαδικασία του επείγοντος;

-Ποιο είναι το τίμημα και ποιοι οι όροι αυτής της σύμβασης, σε σχέση και με άλλες υφιστάμενες συνεργασίες του ΟΔΙΕ στο θέμα του ιπποδρομιακού συστήματος και ιδιαίτερα σε σχέση με τη γαλλική PMU:

-Ποιες είναι οι ευθύνες της διοίκησης αν διαπιστωθεί ότι η σύμβαση υπεγράφη κάτω από συνθήκες «εκτάκτου ανάγκης» για λόγους που όμως ήταν γνωστοί εδώ και… χρόνια;

Θα μείνουμε προς το παρόν σε αυτά τα ερωτήματα, αναμένοντας επίσημες απαντήσεις το ταχύτερο.


* To Εuro2day.gr ενθαρρύνει τον διάλογο και την έκφραση απόψεων από τους αναγνώστες. Σχολιάστε το άρθρο και πείτε την άποψή σας δημόσια για όσα συμβαίνουν και μας αφορούν όλους. Αν θεωρείτε το άρθρο σημαντικό, διαδώστε το με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v