Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Folli Follie: Πτώση 30% στα καθαρά κέρδη Η1

Στα € 38,3 εκατ. περιορίστηκαν τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου της Folli Follie στο α΄ εξάμηνο 2010 έναντι € 54,7 εκατ. το 2009, σημειώνοντας πτώση 30%.

Folli Follie: Πτώση 30% στα καθαρά κέρδη Η1
Στα € 38,3 εκατ. περιορίστηκαν τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου της Folli Follie στο α΄ εξάμηνο 2010 έναντι € 54,7 εκατ. το 2009, σημειώνοντας πτώση 30%.

Αναλυτικά, η Folli Follie ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2010, παρά τις ακόμη πιο δυσμενείς χρηματοοικονομικές συνθήκες στον χώρο όπου δραστηριοποιείται σε τοπικό επίπεδο.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, αντιπρόεδρος της Folli Follie και πρόεδρος των Ελληνικών Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ) και της Elmec Sport, δήλωσε σχετικά: «Μετά το θετικό ξεκίνημα στην αρχή της χρονιάς, ανακοινώνουμε θετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, παρά την περαιτέρω επιδείνωση των χρηματοοικονομικών συνθηκών που πλήττουν την τοπική αγορά και την έκτακτη εισφορά η οποία επηρέασε τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου.

Είμαστε ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα απόδοση, λαμβάνοντας υπόψη το δυσμενές περιβάλλον όπου λειτουργούμε. Σημειώνεται ότι στον όμιλο Folli Follie δουλεύουμε σκληρά για να αντιμετωπίσουμε τις εξελίξεις και να αδράξουμε τις ευκαιρίες μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2010 έως 30 Ιουνίου 2010 ο όμιλος παρουσίασε, σε ενοποιημένη βάση, κύκλο εργασιών € 464,7 εκατ. έναντι € 452,7 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2009, δηλαδή αύξηση κατά 2,7%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 1,8% και ανήλθαν στα € 103,3 εκατ. από € 101,5 εκατ.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα € 64,8 εκατ. σε σχέση με € 80,3 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2009 (-19,3%), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα € 43,7 εκατ. από € 62,8 εκατ., σημειώνοντας μείωση κατά 30,4%, που οφείλεται τόσο στα έκτακτα χρηματοοικονομικά έξοδα όσο και στην έκτακτη εισφορά αξίας € 6,2 εκατ.

Αν εξαιρεθούν η έκτακτη εισφορά και οι ζημίες από τα παράγωγα και από προϊόντα συναλλάγματος, τα κέρδη μετά φόρων θα έφταναν τα € 65,3 εκατ., σε σύγκριση με τα € 62,8 εκατ. κατά την ίδια περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 4,1%.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε € 38,3 εκατ. από € 54,7 εκατ. το 2009 (-30,0%).

Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε € 1,1662 έναντι € 1,6718 στο εξάμηνο 2009.

Τα σημαντικότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων της Folli Follie

Για λόγους συγκρισιμότητας, εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης*, ο όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2010 έως 30 Ιουνίου 2010 κύκλο εργασιών € 207,5 εκατ. έναντι € 188,1 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2009, καταγράφοντας αύξηση 10,3%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 9,8% και ανήλθαν στα € 65,0 εκατ. από € 59,2 εκατ.

Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone):

Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο εξάμηνο του 2010, η Ιαπωνία σημείωσε το 10% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 63%, η Ευρώπη κατέγραψε το 11% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 16%.

Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά περιοχή, η Ασία σημείωσε πωλήσεις € 130,0 εκατ. αντί για € 110,0 εκατ. (+18,2%), η Ιαπωνία σημείωσε € 20,5 εκατ. πωλήσεις αντί για € 22,0 εκατ. (-6,8%), η Ευρώπη σημείωσε πωλήσεις € 23,0 εκατ. αντί για € 26,0 εκατ. (-11,5%) και ο κλάδος του ταξιδιωτικού τουρισμού € 34,0 εκατ. αντί για € 30,1 εκατ. (+13%), σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2009.

* βάσει της μεθόδου των κοινών μετοχών των ΚΑΕ (ενοποίηση ομίλου ΚΑΕ κατά 56,78%).

Στον όμιλο Folli Follie ανήκουν τα brands Folli Follie και Links of London που δημιουργούν, παράγουν και διαθέτουν διεθνώς επώνυμα κοσμήματα, ρολόγια, αξεσουάρ και είδη δώρων, ενώ ο όμιλος της Elmec Sport αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα και σε ορισμένες χώρες του εξωτερικού μια σειρά μεγάλα επωνύμα brands όπως τα Nike, Converse, Coach, Juicy Couture, Samsonite, Patrizia Pepe, Harley Davidson κ.ά. Επίσης, διαμέσου της Elmec, o όμιλος διαχειρίζεται δύο up-scale πολυκαταστήματα με το όνομα attica, καθώς και δύο outlets με την ονομασία Factory Outlets.

Παράλληλα, ο όμιλος έχει πολύ ισχυρή παρουσία στον χώρο του travel retail στην Ελλάδα μέσω των Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ), τα οποία διαθέτουν τα αποκλειστικά δικαιώματα για πωλήσεις αφορολογήτων ειδών έως το έτος 2048.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v