Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Folli - Follie: Αύξηση 29% στα καθαρά κέρδη

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου της Folli - Follie παρουσίασε στο εξάμηνο του 2009 διαμορφώθηκαν σε € 54,7 εκατ. από € 42,4 εκατ. το 2008 (+29%).

Folli - Follie: Αύξηση 29% στα καθαρά κέρδη
Ο Όμιλος της Folli - Follie παρουσίασε στο εξάμηνο του 2009, σε ενοποιημένη βάση, κύκλο εργασιών € 452,7 εκατ. έναντι € 413,3 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2008, δηλαδή
αύξηση κατά 9,5%.
 
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 10,3% και ανήλθαν στα € 101,5 εκατ. από € 92,0 εκατ.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα € 80,3 εκατ. σε σχέση με € 64,1 εκατ. για την ίδια
περίοδο του 2008 (+25,2%), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα € 62,8 εκατ. από € 51,6 εκατ.,
σημειώνοντας αύξηση κατά 21,6%.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε € 54,7 εκατ. από € 42,4 εκατ. το 2008 (+29%).

Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα € 1,67 έναντι € 1,29 του εξαμήνου 2008.

Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2009 έως 30 Ιουνίου 2009, κύκλο εργασιών € 188,1 εκατ. έναντι € 154,2 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2008,
παρουσιάζοντας αύξηση κατά 22%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 14,1% και ανήλθαν στα € 59,2 εκατ. από € 51,9 εκατ.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Αντιπρόεδρος της Folli Follie και Πρόεδρος των Ελληνικών Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ) και της Elmec Sport δήλωσε σχετικά: “Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα όλων των εταιρειών του Group. Δουλέψαμε πολύ σκληρά για να αυξήσουμε το τζίρο μας σε μια δύσκολη περίοδο και ταυτόχρονα να διατηρήσουμε την κερδοφορία μας σε υψηλά επίπεδα. Η δημοτικότητα των δυο brands που ανήκουν στον Όμιλο, Folli Follie και Links of London, αυξήθηκε σημαντικά, χάρη στο έμπειρο και δυναμικό δίκτυο πωλήσεων, που κρατάει το ενδιαφέρον των πελατών μας αμείωτο, αλλά ταυτόχρονα προσελκύει νέους πελάτες. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τα άριστα στελέχη της εταιρείας που συνέβαλαν ώστε όλες οι εταιρείες μας που δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής πώλησης να έχουν σταθερά κέρδη. Ταυτόχρονα, ο χώρος του travel retail μας εξέπληξε ευχάριστα με τα σταθερά αποτελέσματα. Θα συνεχίσουμε να είμαστε σε εγρήγορση και τους επόμενους μήνες, με σκοπό να επιτευχθούν οι στρατηγικοί στόχοι για τον Όμιλο Εταιρειών Folli Follie”.


Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone):

Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο
εξάμηνο του 2009 η Ιαπωνία σημείωσε το 12% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία
κατέγραψε το 58%, η Ευρώπη κατέγραψε το 14% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και  αεροπορικών γραμμών το 16%.

Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά περιοχή η Ασία σημείωσε πωλήσεις € 110,0 εκατ. αντί για € 86,4
εκατ. (+27%), η Ιαπωνία σημείωσε € 22,0 εκατ. αντί για € 19,7 εκατ. (+12%), η Ευρώπη
σημείωσε € 26,0 εκατ. αντί για € 23,4 εκατ. (+11%), και ο κλάδος του ταξιδιωτικού τουρισμού
σημείωσε €30,1 εκατ. αντί για € 24,7 εκατ. (+22%), σε σύγκριση με το το πρώτο εξάμηνο του
2008.

Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:

Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 58%
των πωλήσεων, τα ρολόγια το 35% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 7%.

Στον Όμιλο Folli Follie ανήκουν τα brands Folli Follie και Links of London που δημιουργούν,
παράγουν και διαθέτουν διεθνώς επώνυμα κοσμήματα, ρολόγια, αξεσουάρ και είδη δώρων, ενώ ο Όμιλος αντιπροσωπεύει αποκλειστικά σε Ελλάδα και ορισμένες χώρες του εξωτερικού μια σειρά μεγάλων επωνύμων brands όπως τα Coach, Converse, Patrizia Pepe, Harley Davidson κ.ά.
O Όμιλος Folli Follie έχει τον άμεσο έλεγχο διανομής των προϊόντων Folli Follie και Links of
London, ενώ δραστηριοποιείται στο χώρο της λιανικής και χονδρικής πώλησης με όλα τα υπόλοιπα brands που αντιπροσωπεύει και διαθέτει. Επιπλέον, ο Όμιλος διαχειρίζεται χώρους λιανικής πώλησης όπως τα Factory Outlets και τα Attica, ενώ κατέχει μια πολύ ισχυρή παρουσία στο χώρο του travel retail στην Ελλάδα μέσω των Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ), τα οποία διαθέτουν τα αποκλειστικά δικαιώματα για πωλήσεις αφορολογήτων ειδών έως το έτος 2048.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v