Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΚΟΡΡΕΣ: Αύξηση 14,3% στα καθαρά κέρδη εξαμήνου

Τα κέρδη μετά από Φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Κορρές διαμορφώθηκαν στα €3,0 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2009, έναντι €2,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 14,3%.

ΚΟΡΡΕΣ: Αύξηση 14,3% στα καθαρά κέρδη εξαμήνου
Τα κέρδη μετά από Φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Κορρές διαμορφώθηκαν στα €3,0 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2009, έναντι €2,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 14,3%.

Το πρώτο εξάμηνο του 2009, οι πωλήσεις της Κορρές αυξήθηκαν κατά 5,6%, στα €27,0εκατ. από €25,6εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο  του 2008. Οι βασικές κατηγορίες οι οποίες συντέλεσαν στην ανάπτυξη των πωλήσεων ήταν τα προϊόντα  σώματος/μαλλιών καθώς επίσης τα φαρμακευτικά και λοιπά προϊόντα.

Συγκεκριμένα τα προϊόντα σώματος  παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 29,6%, αποτέλεσμα της θετικής πορείας των υφιστάμενων προϊόντων της  κατηγορίας και των νέων αρωμάτων ΚΟΡΡΕΣ τα οποία λανσαρίστηκαν στα τέλη του 2008.
 
Τα προϊόντα μαλλιών  ενισχύθηκαν κατά 8,4%, με κύριο παράγοντα ανάπτυξης τις βαφές, και τα φαρμακευτικά/λοιπά προϊόντα αυξήθηκαν  κατά 9,6%.

Τα λειτουργικά προ αποσβέσεων έξοδα [Έρευνας και Ανάπτυξης, Διοικητικής Λειτουργίας και Διάθεσης] του Ομίλου  διαμορφώθηκαν στα €11,3εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2009 έναντι €11,9εκατ. το αντίστοιχο του 2008, μειωμένα κατά 5,1%.

Για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε από το πρώτο εξάμηνο του 2009 τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης της Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.Β.Ε και της District Two, εταιρείες οι οποίες εξαγοράσθηκαν μετά το πρώτο εξάμηνο του 2008 από την Κορρές Α.Ε. Φυσικά Προϊόντα, τα αντίστοιχα λειτουργικά έξοδα του Ομίλου ανήλθαν στα €10,2εκατ. από €11,9εκατ. το εξάμηνο του 2008, μειωμένα κατά 14,8%

Η σημαντική μείωση των εξόδων είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα € 6,3εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2009 από €5,2εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008, αυξημένα κατά 21,7%, αποτέλεσμα των μειωμένων εξόδων διοίκησης και διάθεσης.

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν σε €3,3εκατ. από €0,4εκατ. το προηγούμενο εξάμηνο του 2008, ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.

Ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο εξάμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα τεσσάρων [4] νέων καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ στο εξωτερικό [Πράγα, Γερμανία-Kassel, Αυστρία – Linz & Pasching], και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Στο τέλος του εξαμήνου 2009, το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 34 [30 στο εξωτερικό και 4 στην Ελλάδα]. Ο Όμιλος πρόσφατα προχώρησε στο άνοιγμα του 35ου καταστήματός του στη Σιγκαπούρη, ενδυναμώνοντας την παρουσία του στην Ασία [η Κορρές είναι ήδη ενεργή σε Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα, Χονγκ Κονγκ και Ινδία].

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2009, η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα, θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση της μάρκας ΚΟΡΡΕΣ με λανσαρίσματα νέων προϊόντων και κατηγοριών.

Στο εξωτερικό, ο Όμιλος θα συνεχίσει να ενδυναμώνει την παρουσία της ΚΟΡΡΕΣ, με μια πιο εστιασμένη στρατηγική στις μεγαλύτερες αγορές – Αμερική, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία - οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι αναπτυγμένες αγορές, ‘καταναλώνουν’ φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής
αναγνωρισιμότητας και αποδοχής.

Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα
σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν ενισχύσει την κατηγορία φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v