Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Διαγωνισμός για το νέο Λογότυπο της Ολυμπιακής

Η MIG προκηρύσσει ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή του νέου λογοτύπου της Ολυμπιακής, στην τελική επιλογή του οποίου θα συμμετέχει και το κοινό, ψηφίζοντας το λογότυπο που προτιμά από το διαδίκτυο.

Διαγωνισμός για το νέο Λογότυπο της Ολυμπιακής
Η Marfin Investment Group (MIG) προκηρύσσει ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή του νέου λογοτύπου της Ολυμπιακής, στην τελική επιλογή του οποίου θα συμμετέχει και το κοινό, ψηφίζοντας το λογότυπο που προτιμά από το διαδίκτυο.

Στο διαγωνισμό μπορούν να υποβάλλουν προτάσεις σχεδιαστές, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες design και άλλες συναφείς με το αντικείμενο εταιρείες.

Οι προτάσεις που θα παραληφθούν από την Επιτροπή Διαγωνισμού θα θεωρηθούν εμπιστευτικές και τα ονόματα των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό δε θα δοθούν στη δημοσιότητα.

Η Επιτροπή θα επιλέξει τρεις (3) προτάσεις οι οποίες θα δοθούν στη δημοσιότητα και τα λογότυπα που θα προταθούν θα αναρτηθούν σε ειδική ιστοσελίδα του διαδικτύου, για την οποία θα υπάρξει ενημέρωση με νέα ανακοίνωση στον Τύπο και τα ΜΜΕ. Και οι τρεις προτάσεις οι οποίες θα προκριθούν στον τελικό, θα αποζημιωθούν με το ποσό των 2.000€ και οι δημιουργoί τους θα αποκτήσουν σημαντική προβολή, ώστε το κοινό να ψηφίσει την επιλογή που προτιμά.

Όσοι συμμετέχουν στην επιλογή του λογοτύπου, ψηφίζοντας την πρόταση που προτιμούν στο διαδίκτυο συμμετέχουν αυτομάτως σε διαγωνισμό, από τον οποίο θα προκύψουν με κλήρωση 50 τυχεροί, που θα αποκτήσουν δωρεάν από δύο (2) εισιτήρια μετ’ επιστροφής για δρομολόγια της Ολυμπιακής στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό, από την 1η Οκτωβρίου 2009.

Το λογότυπο που θα προκύψει από την ψηφοφορία θα αποτελέσει το νέο λογότυπο της Ολυμπιακής. Το βραβείο για το νικητή θα είναι 20.000€.

Οι προτάσεις πρέπει να επιδιώκουν την ανάδειξη των χαρακτηριστικών που αφορούν την εταιρεία η οποία:

• Είναι Ελληνική, είναι Διεθνής, είναι Παγκόσμια
• Είναι Ηγετική, είναι Διαχρονική, είναι Εξελιγμένη
• Είναι Θετικά Συναισθηματικά Φορτισμένη, προσφέρει Ασφάλεια, Σιγουριά.
• Είναι Μεγάλη, είναι Μοναδική, είναι Αναπτυσσόμενη
• Είναι Κομμάτι της Εθνικής μας Ταυτότητας : Μέρος της Ιστορίας μας, μέρος του Παρόντος και του Μέλλοντός.

Το Σήμα και το Λογότυπο:

• Να είναι εύληπτα και αναγνωρίσιμα από το πρώτο επίπεδο
• Να γίνουν πιο μοντέρνα, χωρίς να προκαλούν αισθητικά (όχι άκρα)
• Να μην φανερώνουν την «ηλικία» τους
• Να είναι σχεδιασμένα με την πειθαρχία της παγκόσμιας αεροπορικής αγοράς.
• Να είναι σαφή και εφαρμόσιμα σε όλες τις εκφράσεις τους
(ασπρόμαυρο, μονοχρωματικό, αρνητικό κ.λπ.)
• Να είναι εύχρηστα και εφαρμόσιμα σε όλες τις χρήσεις τους
(τυπογραφεία, μεταξοτυπία, ηλεκτρονικά αρχεία κ.λπ.)
• Να μην αποξενώνουν το κοινό, τους εργαζόμενους και τους συνεργαζόμενους με την εταιρία.

ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

1. Το όνομα της νέας εταιρείας είναι: Olympic Air.
2. Θα διατηρηθούν οι κύκλοι που υπάρχουν στο σημερινό λογότυπο της Ολυμπιακής.
3. Δεν υπάρχει περιορισμός σε ό,τι αφορά στη γραμματοσειρά και στα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν στο νέο λογότυπο. Θα ήταν σκόπιμο όμως οι προτάσεις να λάβουν υπόψη το παλαιό λογότυπο της εταιρείας, ώστε η νέα πρόταση να εκφράζει τόσο την εξέλιξη όσο και την παράδοση των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών.

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

• Το λογότυπο θα πρέπει να παρουσιαστεί έγχρωμο και ασπρόμαυρο.
• Κάθε πρόταση θα αποσταλεί ηλεκτρονικά με email, στις διευθύνσεις [email protected] και [email protected] σε δύο μορφές αρχείων: .jpg και .eps.
• Στο ίδιο email θα πρέπει να υπάρχουν επιπλέον βιογραφικό σημείωμα του προσώπου που υποβάλλει την πρόταση και υπογεγραμμένη η δήλωση αποποίησης ευθύνης.

Η προθεσμία υποβολής προτάσεων είναι η Παρασκευή, 29 Μαϊου 2009.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v