Στην AVIN το ποσοστό της ΟΑ σε εταιρεία καυσίμων

Στον έλεγχο της AVIN, συμφερόντων του Ομίλου Βαρδινογιάννη, περνά, όπως αποφάσισε η Διυπουργική , το ποσοστό της ΟΑ στην Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων που δραστηριοποιούνται στο αεροδρομίο Ελευθέριος Βενιζέλος.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Στην AVIN το ποσοστό της ΟΑ σε εταιρεία καυσίμων
Στον έλεγχο της εταιρείας πετρελαιοειδών AVIN, συμφερόντων του Ομίλου Βαρδινογιάννη, περνά, όπως αποφάσισε λίγο νωρίτερα η Διυπουργική Επιτροπή, το ποσοστό της Ολυμπιακής Αεροπορίας στην Ολυμπιακή Εταιρία Καυσίμων που δραστηριοποιείται στο αεροδρομίο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Πρόκειται για την Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων (Olympic Fuel Company) στην οποία η Ολυμπιακή Αεροπορία κατείχε το 66%. Το τίμημα ανήλθε στα 6,78 εκατ. ευρώ.  

Η εν λόγω εταιρία είναι από τις ελάχιστες δραστηριότητες του Ομίλου της Ολυμπιακής που ήταν κερδοφόρες και είχε προσελκύσει ενδιαφέρον από τον συγκεκριμένο κλάδο καθώς σοβαρό αβαντάζ αποτελούν οι υπογεγραμμένες συμφωνίες για την διανομή καυσίμου στο αεροδρόμιο και τον εφοδιασμό των αεροσκαφών.

Σε εκκρεμότητα παραμένει η πώληση της Ολυμπιακής Ανώνυμης Ανεφοδιαστικής Εταιρίας Αεροπορικού Καυσίμου (Olympic Into Plane) στην οποία η Ολυμπιακή κατέχει το 65%.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, "η Επιτροπή, σε συνέχεια της διαδικασίας που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2004, αποφάσισε, μετά από εισήγηση των χρηματοοικονομικών συμβούλων του Δημοσίου, την πώληση στους υφιστάμενους μετόχους (Motor Oil, Avin Oil και Hansaconsult) ποσοστού 66% των μετοχών της Ολυμπιακής Εταιρείας Καυσίμων Α.Ε. που κατέχει η Ολυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες, έναντι συνολικού τιμήματος 6.780.840 ευρώ, καθώς και την πώληση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ποσοστού 17% των μετοχών της Εταιρείας Αγωγού Καυσίμων Αεροδρομίου Αθηνών Α.Ε., που επίσης κατέχει η Ολυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες, έναντι τιμήματος 2.261.000 ευρώ. Τα εν λόγω τιμήματα, στην περίπτωση και των δύο εταιριών, είναι εντός του εύρους τιμών της αποτίμησης που διενήργησε ο ανεξάρτητος σύμβουλος του Δημοσίου".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v