Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τριπλή στρατηγική συνεργασία MIG, MPB και Wind

Τη στρατηγική συνεργασία με την υλοποίηση κοινών εμπορικών δραστηριοτήτων ανακοίνωσαν σήμερα οι όμιλοι MIG, MPB και η Wind Hellas, αλλάζοντας τα δεδομένα σε τηλεπικοινωνίες, πληροφορική και τραπεζικές υπηρεσίες.

  • του Ηλία Ντράλλου
Τριπλή στρατηγική συνεργασία MIG, MPB και Wind
Τη στρατηγική συνεργασία με την υλοποίηση κοινών εμπορικών δραστηριοτήτων ανακοίνωσαν σήμερα οι όμιλοι MIG, MPB και η Wind Hellas.

Οι συνέργιες των τριών ομίλων αφορούν σε όλη τη γκάμα των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρουν, αλλάζοντας τα δεδομένα στους τομείς των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και των τραπεζικών υπηρεσιών.

Ειδικότερα, αφορούν σε:

νέα προϊόντα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών για επιχειρήσεις

* αποκλειστικές υπηρεσίες ICT για πρώτη φορά στην Ελλάδα

* κοινές προσφορές τραπεζικών και τηλεπικοινωνιακών προϊόντων

*  άμεση διεύρυνση των σημείων διάθεσης των προϊόντων και υπηρεσιών τους

Παράλληλα, ο κ. Γιάννης Καρακαδάς, αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της MIG, στην ομιλία του αναφέρθηκε στη δημιουργία της νέας επώνυμης πρωτοποριακής επιχειρηματικής δραστηριότητας που αναπτύσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας MIG – MPB – WIND Ελλάς με την ονομασία MIGnet.

Η νέα αυτή επιχειρηματική δραστηριότητα θα αναδείξει τις μεγάλες δυνατότητες των ομίλων στη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών σύγκλισης για τον τομέα των επιχειρήσεων.

Ο κος Γιάννης Καρακαδάς τόνισε:

«Σε πρώτη φάση και ως τις αρχές της επόμενης χρονιάς, θα αναδείξουμε τις μεγάλες συνέργιες που υπάρχουν για τους τρεις ομίλους στα πεδία της τραπεζικής, της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών. Επίσης θα υλοποιήσουμε νέα προϊόντα τόσο για τις μικρομεσαίες όσο και για τις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες. Στην ανάπτυξη αυτών των προϊόντων για επιχειρήσεις θα πρωταγωνιστήσουν τόσο η SingularLogic όσο και η WIND Ελλάς, συνδυάζοντας υπάρχοντα προϊόντα και υπηρεσίες των δύο πλευρών ως ολοκληρωμένα πακέτα σύγκλισης. Σε δεύτερη φάση η συνεργασία θα προχωρήσει με την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών σύγκλισης όπως mobile εφαρμογές, hosted services, marketing services, υπηρεσίες σχεδιασμού λύσεων, outsourcing υπηρεσίες, κλπ».

Τα νέα προϊόντα καλύπτουν όλες τις ανάγκες μίας επιχείρησης, ατομικής, μικρομεσαίας ή και μεγάλης τόσο σε τηλεπικοινωνίες όσο και σε πληροφορική, προσφέροντας μοναδικά στην ελληνική αγορά πλεονεκτήματα:

- απλοποίηση της διαχείρισης συστημάτων πληροφορικής και επικοινωνιών

- μείωση κόστους και εκπτώσεις στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

- πρόσβαση σε καινοτόμες υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας

- ύπαρξη ενός μόνου σημείου επαφής και συνεργασίας για το σύνολο των αναγκών, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων.

Στόχος των προϊόντων αυτών είναι περίπου 900.000 ελληνικές επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες καθώς και οι ανάγκες τους σε υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής. Η πώληση και η υποστήριξη των νέων προϊόντων σύγκλισης θα γίνει από την SingularLogic και μέσα από το πανελλαδικό δίκτυο διανομής και υποστήριξής της που αριθμεί περισσότερους από 500 εξειδικευμένους συνεργάτες.

Στον τραπεζικό τομέα, τα προϊόντα που άμεσα θα διατεθούν στους καταναλωτές ως αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής είναι:

- προσφορά προϊόντων της WIND Ελλάς (κινητή και σταθερή τηλεφωνία) μαζί με προϊόντα της MPB

- δυνατότητα πρόσβασης των συνδρομητών της WIND Ελλάς στο web banking της MPB μέσω του κινητού τηλεφώνου

- δυνατότητα χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους στις επιχειρήσεις που θα επιλέξουν το ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών πληροφορικής και επικοινωνιών των ομίλων

Επιπρόσθετα, οι τρεις όμιλοι διερευνούν τις δυνατότητες ανάπτυξης υπηρεσιών mobile banking αλλά και διάθεσης νέων τραπεζικών προϊόντων με τη συμμετοχή της WIND Ελλάς.

Σύμφωνα με τον κ. Ευθύμιο Μπουλούτα, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Marfin Popular Bank (MPB): «η συνεργασία των δύο ομίλων όσον αφορά την Τράπεζα κινείται σε τρεις σημαντικούς άξονες: Την αναβάθμιση της υποδομής στις τηλεπικοινωνίες, επέκταση των δυνατοτήτων χρηματοδότησης συνεργατών της WIND (franchisees) καθώς και την εξυπηρέτηση πελατείας της Τράπεζας με νέες υπηρεσίες».

Ο κ. Μπουλούτας έδωσε έμφαση στους στόχους της MPB μέσα από αυτή τη στρατηγική συμμαχία, λέγοντας ότι: «θα προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες μας και στον τομέα ασφάλειας των συναλλαγών. Θα υπάρχει η δυνατότητα να αποστέλλονται μηνύματα στους ενδιαφερόμενους μετά από κάθε σημαντική κίνηση είτε του λογαριασμού καταθέσεων είτε της πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες μας θα αποκτήσουν επίσης μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων καθώς θα έχουν δυνατότητα πρόσβασης στο web banking της Τράπεζας, μέσω του κινητού τηλεφώνου.»

Σημαντικές είναι και οι συνέργιες των τριών ομίλων σε επίπεδο λιανικής διάθεσης των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Ήδη προχωρούν άμεσα σε:

* αποκλειστική διάθεση των προϊόντων του ομίλου WIND Ελλάς μέσα από την αλυσίδα καταστημάτων Ράδιο Κορασίδης. Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου θα υπάρχει και στα 53 σήμερα καταστήματα Ράδιο Κορασίδης όλη η γκάμα υπηρεσιών της WIND στην κινητή τηλεφωνία καθώς και τα προϊόντα της Tellas για σταθερή τηλεφωνία και γρήγορο Internet. 

* Αξιοποίηση του δικτύου συνεργατών της SingularLogic για την πώληση εταιρικών λύσεων σε περισσότερες από 40.000 επιχειρήσεις

* Διάθεση των προϊόντων της WIND Ελλάς από το δίκτυο της MPB σε συνδυασμό με τραπεζικά προϊόντα

* Τοποθέτηση ΑΤΜ της Marfin Popular Bank σε καταστήματα WIND ανά την Ελλάδα. Σχεδιάζεται η τοποθέτηση 70 περίπου ΑΤΜ συνολικά.

Τη σημασία της συνεργασίας αυτής για τον όμιλο της WIND Ελλάς αλλά και για τον κλάδο των επικοινωνιών και της πληροφορικής επεσήμανε στην ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς κ. Σωκράτης Κομινάκης:

«Τα χαρακτηριστικά των τριών ομίλων είναι τέτοια που μας επιτρέπουν να δημιουργήσουμε υπηρεσίες που δεν υπάρχουν σήμερα στην ελληνική αγορά και που κανείς άλλος δε μπορεί να προσφέρει. Προσφέρουμε στις επιχειρήσεις για πρώτη φορά το ICT – play. Ένα πακέτο υπηρεσιών σύγκλισης πληροφορικής και επικοινωνιών που υλοποιείται χάρη στην τεχνογνωσία, τις υποδομές και τις επενδύσεις που οι τρεις όμιλοι ξεχωριστά διαθέτουν και πλέον συνενώνουν προς όφελος των πελατών τους.

Ο πρώτος μεγάλος πελάτης αυτής της συνεργασίας είναι ο ίδιος ο όμιλος της MIG για τον οποίο χτίζουμε ένα «μικρό ιδιωτικό τηλεπικοινωνιακό δίκτυο», κυριολεκτικά state of the art, το οποίο θα καλύψει απόλυτα τις τηλεπικοινωνιακές ανάγκες του σε υποδομές αλλά και εφαρμογές.

Η στρατηγική αυτή συμμαχία έχει εμπορικές εφαρμογές σε πολλά επίπεδα. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα μας καταστήσουν αναμφισβήτητους ηγέτες στη νέα κοινή αγορά τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής».

Η επιχειρηματική δραστηριότητα αφορά στη διάθεση κοινών προϊόντων και υπηρεσιών στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του τραπεζικού κλάδου.

Τα προϊόντα θα ξεκινήσουν να διατίθενται στην ελληνική αγορά από τις αρχές Δεκεμβρίου για όλων των ειδών τις επιχειρήσεις, καθώς και θα προσφέρονται υπηρεσίες ICT για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της MIG, κ. Ι. Καρακαδάς, ερωτηθείς σχετικά για το ενδεχόμενο στενότερης συνεργασίας μεταξύ των τριών ομίλων, και το ενδεχόμενο να υπάρξει είσοδος της MIG στο μετοχικό κεφάλαιο της Wind, σημείωσε ότι δεν υπάρχει τέτοια σκέψη από την πλευρά του ομίλου και ότι η στρατηγική συνεργασία από μόνη της έχει ουσία και υπόσταση.

Από την πλευρά του και ο διευθύνων σύμβουλος της Wind, κ. Σ. Κομινάκης, συμπλήρωσε ότι δεν υπάρχει ως αντικείμενο συζητήσεων μεταξύ των ομίλων, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι στον χώρο των επιχειρήσεων τίποτα δεν αποκλείεται.

Η Wind εκτιμά ότι μόνο από το ξεκίνημα της συνεργασίας θα έχει όφελος 10 εκατ. ευρώ, ενώ εξέφρασε την πρόθεση να μη συμμετάσχει στους διαγωνισμούς του υπουργείου Οικονομικών που έχουν σχέση με τη διαχείριση και κατασκευή οπτικών ινών, τονίζοντας ότι δεν είναι ακόμη πεπεισμένη ότι η εταιρία που θα συμμετάσχει θα έχει και οικονομικά οφέλη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΜΡΒ, κ. Ευθύμιος Μπουλούτας, μίλησε και για περαιτέρω συνεργίες ανάμεσα στους τρεις ομίλους, ως προς τον τομέα των προμηθειών, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποτελέσει πρότυπο συνεργασίας και για άλλες χώρες.

Παράλληλα, ερωτηθείς για την πιθανότητα μείωσης επιτοκίων από την τράπεζα, ανέφερε ότι η αύξηση του κόστους χρήματος στη χώρα μας αντικατοπτρίζεται στα επιτόκια και όταν πέσει το κόστος, θα πέσουν και αυτά.

Τέλος, η διοίκηση της Wind ανακοίνωσε ότι δεν προτίθεται να προχωρήσει σε μείωση προσωπικού.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v