Στην IBM και Q&R έργο της ΚτΠ για την υγεία

Η Κοινωνία της Πληροφορίας ανακοινώνει ότι υπέγραψε τη σύμβαση εκτέλεσης του έργου ”Ανάπτυξη και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων: Λειτουργικές Περιοχές Υγείας και Δημόσιας Υγιεινής και Κοινωνικής Πρόνοιας” με την ένωση εταιριών ΙΒΜ Ελλάς και Quality & Reliability.

Στην IBM και Q&R έργο της ΚτΠ για την υγεία
Η Κοινωνία της Πληροφορίας ανακοινώνει ότι υπέγραψε τη σύμβαση εκτέλεσης του έργου ”Ανάπτυξη και Εφαρμογή Συστημάτων Πληροφορικής των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων: Λειτουργικές Περιοχές Υγείας και Δημόσιας Υγιεινής και Κοινωνικής Πρόνοιας” με την ένωση εταιριών ΙΒΜ Ελλάς και Quality & Reliability.



Το συμβατικό τίμημα του έργου ανέρχεται στο ποσό των 2.796.500,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και η συνολική διάρκεια υλοποίησής του είναι 21 μήνες.

Το έργο αφορά στην προδιαγραφή, σχεδιασμό, ανάπτυξη εφαρμογών και εγκατάσταση του Ολοκληρωμένου Συστήματος Πληροφορικής (ΟΠΣ) που είναι απαραίτητο για τη λειτουργία των Διευθύνσεων Υγείας και Δημόσιας Υγιεινής και Κοινωνικής Πρόνοιας των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (Ν.Α.), με κατεύθυνση την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη λειτουργία των αντίστοιχων Υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, στο πλαίσιο των στόχων και των αρμοδιοτήτων των Ν.Α. καθώς και στο πλαίσιο της προώθησης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στη δημόσια διοίκηση.

Πιο συγκεκριμένα μέσω της χρήσης σύγχρονων ΤΠΕ, θα βελτιστοποιηθούν οι λειτουργίες των Ν.Α. και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη, με βασικούς άξονες:

* Την ομογενοποίηση των διαδικασιών και των εντύπων των Ν.Α. λαμβάνοντας υπόψη τη διαφοροποίησή τους λόγω μεγέθους και πιθανών λειτουργικών ιδιαιτεροτήτων.

* Την ανάπτυξη, παραμετροποίηση, εγκατάσταση και λειτουργία πληροφοριακού συστήματος που επιτρέπει τη διαχείριση της ροής τυποποιημένων εργασιών και πληροφοριών για το σύνολο των εν λόγω διευθύνσεων των Ν.Α. της χώρας καθώς και την παρακολούθηση των αιτημάτων / υποθέσεων των πολιτών από τους προϊσταμένους των Ν.Α. και τον ίδιο τον πολίτη.

* Την παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και υποστήριξης των χρηστών κατά τη διάρκεια της περιόδου πιλοτικής λειτουργίας.

* Την εξασφάλιση της καλής λειτουργίας των εφαρμογών στις κατά τόπους Ν.Α..

* Την παροχή υπηρεσιών τεχνικής και επιστημονικής υποστήριξης στα πλαίσια της παραγωγικής λειτουργίας του έργου.

* Την παροχή υπηρεσιών εγγύησης καλής λειτουργίας, συντήρησης και υποστήριξης του συστήματος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v