Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ανάδειξη αναδόχων για τρία έργα της Εγνατίας Οδού

Την ανάδειξη αναδόχων για τρία έργα της Εγνατίας Οδού, συνολικού προϋπολογισμού 251,5 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ. Μειοδότης σε δύο έργα αναδείχθηκε η εταιρία J&P Άβαξ, ενώ ανάδοχος του τρίτου έργου είναι η εταιρία Ιόνιος Α.Ε.

Ανάδειξη αναδόχων για τρία έργα της Εγνατίας Οδού
Την ανάδειξη αναδόχων για τρία έργα της Εγνατίας Οδού, συνολικού προϋπολογισμού 251,5 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Aναλυτικά, τα τρία έργα της Εγνατίας Οδού στα οποία αναδείχθηκε ανάδοχος είναι τα εξής:

1. Τμήμα Μεσόγειας χάραξης Στρυμόνας - Αγ. Ανδρέας, από Α/Κ Στρυμόνα έως Α/Κ Μουσθένης Χ.Θ. 23+040

Προϋπολογισμός: 106.000.000,00 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ)

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται:

- Πλήρης κατασκευή τμήματος της Μεσόγειας χάραξης Στρυμόνας - Αγ. Ανδρέας της Εγνατίας Οδού, από τον Α/Κ Στρυμόνα έως τον Α/Κ Μουσθένης μήκους 25,2 χλμ. περίπου και διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας με κεντρική νησίδα, συνολικού πλάτους 24,5 μ., με δύο λωρίδες και μία ΛΕΑ ανά κλάδο.

- Γέφυρες και άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 1190 μ. περίπου (μονού κλάδου) και μέγιστου ανοίγματος 56 μ. περίπου, κάτω διαβάσεις και λοιπά τεχνικά.

- Η κατασκευή του Α/Κ Γαληψού - Ορφανίου

- Η αναμόρφωση του Α/Κ Στρυμόνα

- Η διαμόρφωση χώρων εξυπηρέτησης της οδού, καθώς και η κατασκευή παράπλευρων / κάθετων οδών, συνολικού μήκους 42 χλμ. περίπου.

Στο έργο μειοδότησε η εταιρία J&P Άβαξ Α.Ε. με έκπτωση 32,86%.

2. Τμήμα Μεσόγειας χάραξης Στρυμόνας - Αγ. Ανδρέας, από Α/Κ Μουσθένης (Χ.Θ. 23+040) έως έξοδο σήραγγας Συμβόλου (Χ.Θ. 36+900).

Προϋπολογισμός: 104.500.000,00 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ)

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται:

- Πλήρης κατασκευή τμήματος της Μεσόγειας χάραξης Στρυμόνας - Αγ. Ανδρέας της Εγνατίας Οδού, από τον Α/Κ Μουσθένης ως την έξοδο της σήραγγας Συμβόλου μήκους 13,9 χλμ. περίπου και διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας με κεντρική νησίδα, συνολικού πλάτους 24,5 μ., με δύο λωρίδες και μία ΛΕΑ ανά κλάδο.

- Η κατασκευή της δίδυμης σήραγγας Συμβόλου συνολικού μήκους μονού κλάδου 2,36 χλμ. περίπου.

- Γέφυρες και άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 290 μ. περίπου (μονού κλάδου) και μέγιστου ανοίγματος 40 μ. περίπου, κάτω διαβάσεις και λοιπά τεχνικά.

- Η κατασκευή των Α/Κ Μουσθένης και Ελευθερούπολης.

- Η κατασκευή χώρων στάθμευσης, καθώς και η κατασκευή παράπλευρων / κάθετων οδών συνολικού μήκους 25 χλμ. περίπου.

Στο έργο μειοδότησε η εταιρία J&P Άβαξ Α.Ε. με έκπτωση 33,61%.

3. Τμήμα Αλιάκμων - Ν. Κωσταράζι του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή:

- Προϋπολογισμός: 51.000.000,00 ευρώ (περιλαμβανομένου ΦΠΑ)

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται:

- Πλήρης κατασκευή του τμήματος Αλιάκμονας - Ν. Κωσταράζι του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή, μήκους 12 χλμ. περίπου και διατομής κλειστού τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου διαχωρισμένων κλάδων κυκλοφορίας συνολικού πλάτους 22 μ., με δύο λωρίδες και μια ΛΕΑ ανά κλάδο

- Γέφυρες και άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 460 μ. περίπου (μονού κλάδου) και μέγιστου ανοίγματος 32 μ. περίπου, κάτω διαβάσεις και λοιπά τεχνικά.

- Η κατασκευή του Α/Κ Βογατσικού.

- Η ολοκλήρωση της σύνδεσης του τμήματος με τον Α/Κ Αλιάκμονα, παράπλευροι / κάθετοι οδοί συνολικού μήκους 6 χλμ. περίπου.

- Αντιολισθηρός τάπητας στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ν. Κωσταράζι - Άργος Ορεστικό, καθώς και τοπικές βελτιώσεις της ΠΕΟ Σιάτιστα - Καστοριά.

Στο έργο μειοδότησε η εταιρία Ιόνιος Α.Ε. με έκπτωση 33,80%.

Για το θέμα αυτό ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

”Η ανάδειξη αναδόχων στα δύο έργα της Μεσόγειας Χάραξης στο τμήμα Στρυμόνας - Άγιος Ανδρέας είναι ένας πραγματικός άθλος για το ΥΠΕΧΩΔΕ και χαρακτηριστικό δείγμα της τεράστιας προσπάθειας που γίνεται.

Υπενθυμίζω ότι για τα έργα αυτά δεν υπήρχαν ώριμες μελέτες και δεν ήταν ενταγμένα στο Γ’ ΚΠΣ για χρηματοδότηση. Με απόφασή μου εντάχθηκαν στο Γ΄ΚΠΣ τον Ιούλιο του 2005 και στη συνέχεια έγινε μία τιτάνια προσπάθεια για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να προκηρυχθούν τα έργα σε χρόνο-ρεκόρ από την Εγνατία Α.Ε.

Στις 22 Φεβρουαρίου δημοπρατούμε, επίσης, τη Γέφυρα του Νέστου και το υπολειπόμενο τμήμα Ελευθερούπολη - Άγιος Ανδρέας (με τη σήραγγα στο όρος Σύμβολο) δημοπρατείται μέσα στο Μάρτιο.

Τα έργα αυτά είναι τα τελευταία που πρέπει να κατασκευαστούν στον άξονα Θεσσαλονίκη - Κήποι Έβρου για να ολοκληρωθεί. Αυτό το γεγονός μάς φέρνει ακόμα πιο κοντά στο στόχο μας να ολοκληρωθεί ο βασικός άξονας της Εγνατίας Οδού μέσα στο 2008.

Όσον αφορά στην ανάδειξη αναδόχου στο τμήμα Αλιάκμονας - Ν. Κωσταράζι του κάθετου άξονα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή, πρέπει να σημειώσω ότι με το τμήμα αυτό ολοκληρώνεται ο κάθετος άξονας από Σιάτιστα μέχρι Καστοριά, ένα έργο πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη της περιοχής, καθώς ουσιαστικά συνδέει τον Νομό Καστοριάς με τη Θεσσαλονίκη.

Πλέον απομένει προς κατασκευή το τμήμα από Καστοριά μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα, έργο που θα κατασκευαστεί στην 4η προγραμματική περίοδο”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v