ΜΕΤΡΟ: Τέσσερις κοινοπραξίες περνούν στη Β΄ φάση

Τέσσερις κοινοπραξίες από τις 8 που αρχικά προκρίθηκαν πέρασαν στη Β’ φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό προς το Χαϊδάρι, ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ.

ΜΕΤΡΟ: Τέσσερις κοινοπραξίες περνούν στη Β΄ φάση
Τέσσερις κοινοπραξίες από τις 8 που αρχικά προκρίθηκαν πέρασαν στη Β’ φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό προς το Χαϊδάρι, ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Συγκεκριμένα, μετά την απόφαση του Δ.Σ. της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. από τις 8 Εταιρείες/Κοινοπραξίες ελληνικών και αλλαδαπών εταιρειών, οι παρακάτω τέσσερις ανταποκρίθηκαν στα κριτήρια που τέθηκαν στα τεύχη του διαγωνισμού:

- J&P-Άβαξ Α.Ε.-F.C.C Construccion S.A.–Elecnor S.A-Instalaciones Inabensa S.A

- Alpine Mayreder BAU GmbH-Τέρνα Α.Ε.–Παντεχνική Α.Ε.–Powell Electrical Systems INC.

- Impregilo–ΑΕΓΕΚ–Alstom Transport

- Άκτωρ ΑΤΕ–Siemens A.G.–Vinci Construction GP



Ειδικότερα, ολοκληρώθηκε το Α΄ στάδιο του Διαγωνισμού επέκτασης του Μετρό μέχρι το Χαϊδάρι (προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ) και έγινε η προεπιλογή των κοινοπραξιών που θα συμμετάσχουν στο Β΄ στάδιο του διαγωνισμού.

Στις 22 Σεπτεμβρίου 2005, οι κοινοπραξίες που συμμετέχουν στη Β’ φάση του διαγωνισμού θα υποβάλλουν τις οικονομικές προσφορές τους, οπότε η ολοκλήρωση της διαδικασίας και η ανάθεση του έργου αναμένεται να πραγματοποιηθούν εντός του Φθινοπώρου.

”Το έργο προβλέπεται να είναι έτοιμο το 2008”, δήλωσε σχετικά ο κ. Γ. Σουφλιάς, ενώ πρόσθεσε ότι η επέκταση του ΜΕΤΡΟ μέχρι το Χαϊδάρι είναι ένα πολύ σημαντικό έργο για την εξυπηρέτηση των πολιτών της Δυτικής Αθήνας, καθώς ο χρόνος μετακίνησής τους ώς το κέντρο της Αθήνας (ΣΥΝΤΑΓΜΑ), θα είναι μόλις 8 λεπτά!

Υπολογίζουμε, επεσήμανε ο ίδιος, ότι η λειτουργία του σταθμού ΧΑΪΔΑΡΙ θα εξυπηρετεί καθημερινά 30.000 επιβάτες και ότι η ημερήσια συνολική επιβατική κίνηση της Γραμμής 3, στο τμήμα ΧΑΪΔΑΡΙ- ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ, θα ξεπεράσει τα 100.000 άτομα.

Το έργο της επέκτασης ΑΙΓΑΛΕΩ-ΧΑΙΔΑΡΙ περιλαμβάνει:

• Τη σήραγγα της γραμμής μήκους περίπου 1,5 χλμ., η οποία θα διέρχεται κάτω από την Ιερά Οδό και θα διανοιχθεί με τη συμβατική μέθοδο υπόγειας κατασκευής.

• Τον σταθμό ΧΑΪΔΑΡΙ, ο οποίος οριοθετείται στο οικοδομικό τετράγωνο της Ιεράς Οδού, Κρήνης, Κατσαρού και Αγίας Μαρίνας, με δύο εισόδους/εξόδους εκατέρωθεν της Ιεράς Οδού.

• Τον Σταθμό Μετεπιβίβασης – χώρων στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων, ο οποίος θα κατασκευαστεί ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο με τον σταθμό ΧΑΪΔΑΡΙ και ο οποίος θα διαθέτει χώρους στάθμευσης για περίπου 380 Ι.Χ. οχήματα.

• Το Αμαξοστάσιο στην περιοχή του Ελαιώνα, συνολικής εκτάσεως 86.000 τ.μ., έργο εντελώς απαραίτητο για τη λειτουργία της Γραμμής 3.

Στην πλάκα οροφής του Αμαξοστασίου, εξετάζεται η κατασκευή του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων.

Με την κατασκευή του Αμαξοστασίου και μελλοντικά του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων, θα εξωραϊστεί σημαντικά το περιβάλλον της περιοχής του Ελαιώνα.

Το Αμαξοστάσιο προβλέπεται να είναι έτοιμο το 2007, ενώ η Γραμμή και ο Σταθμός ΧΑΪΔΑΡΙ το 2008.

Η επέκταση αυτή αναμένεται να εξυπηρετήσει συγκοινωνιακά την ευρύτερη περιοχή του Αιγάλεω, του Χαϊδαρίου και της Αγίας Βαρβάρας και ειδικότερα το Νοσοκομείο Λοιμωδών Νόσων, το Δρομοκαΐτειο Θεραπευτήριο, το Αττικό Νοσοκομείο και τις εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής.

Αλλά και γενικότερα, η λειτουργία των 4 νέων σταθμών της Γραμμής 3 (ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ, ΕΛΑΙΩΝΑΣ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΧΑΪΔΑΡΙ), θα συμβάλλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση περιοχών, που χρόνια τώρα έχουν σημαντικές δυσχέρειες πρόσβασης στον κεντρικό ιστό της πρωτεύουσας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v