Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΥΠΕΧΩΔΕ: Προσωρινοί μειοδότες σε έργα της Εγνατίας

Αναδείχτηκαν σήμερα οι προσωρινοί μειοδότες σε πέντε νέα έργα της Εγνατίας Οδού, συνολικού προϋπολογισμού 250 εκατομμυρίων ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Μεταξύ των προσωρινών μειοδοτών είναι η Intrakat και η ΕΛΤΕΡ.

ΥΠΕΧΩΔΕ: Προσωρινοί μειοδότες σε έργα της Εγνατίας
Αναδείχτηκαν σήμερα οι προσωρινοί μειοδότες σε πέντε νέα έργα της Εγνατίας Οδού, συνολικού προϋπολογισμού 250 εκατομμυρίων ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ), σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Πιο αναλυτικά, τα πέντε έργα στα οποία αναδείχτηκαν προσωρινοί μειοδότες είναι τα παρακάτω:

1. Κάθετος Άξονας Εγνατίας Οδού Δερβένι- Σέρρες- Προμαχώνας: Τμήμα Δερβένι-Δορκάδα- ανισόπεδος κόμβος Λαχανά.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 102.000.000 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή κλειστού τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου, μήκους 30 χλμ. και συνολικού πλάτους 24,50 μ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και μία Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κλάδο, καθώς και τριών (3) Α/Κ: Κιλκίς-Λαγκαδά, Λαχανά-Θεοδόσια, Δορκάδας-Καρτερών.

Αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού διαδρόμου IV (Βερολίνο-Δρέσδη- Πράγα/ Νυρεμβέργη- Μπρατισλάβα/ Βιέννη- Βουδαπέστη- Σόφια- Θεσσαλονίκη).

Προσωρινός μειοδότης αναδείχτηκε η εταιρία ALPINE BAU και η συνολική προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 33 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

2. Κάθετος άξονας Εγνατίας Οδού Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή: Τμήμα ”Σιάτιστα-Ράχες” από νέο ανισόπεδο κόμβο Σιάτιστας έως Χ.Θ. 9+345.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 37.000.000 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου μήκους 9 χλμ. περίπου, συνολικού πλάτους 22 μ. με δύο λωρίδες και μία ΛΕΑ ανά κλάδο, παράπλευρων οδών συνολικού μήκους 7 χλμ. περίπου καθώς και του Α/Κ Σιάτιστας.

Προσωρινός μειοδότης αναδείχτηκε η εταιρία ΓΑΝΤΖΟΥΛΑΣ ΑΤΕΕ.

3. Κάθετος άξονας Εγνατίας Οδού Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή:

α. Τμήμα ”Σιάτιστα-Ράχες” από Χ.Θ. 9+345 έως Χ.Θ. 10+263,10

β. Τμήμα ”Ράχες-Αλιάκμονας” από Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ. 7+245,34

γ. Τμήμα ”Αλιάκμονας- Ν. Κωσταράζι” από Χ.Θ. 0+000 έως Χ.Θ..0+300

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 43.000.000 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή κλειστού τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου μήκους 8 χλμ. περίπου, συνολικού πλάτους 22μ. με δύο λωρίδες ΛΕΑ ανά κλάδο, παράπλευρων οδών συνολικού μήκους 4 χλμ. περίπου, καθώς και του Α/Κ Αλιάκμονα.

Σε συνδυασμό με το ήδη ολοκληρωμένο τμήμα αυτοκινητοδρόμου, μήκους 21 χλμ., από την Κορομηλιά μέχρι το Κωσταράζι, τα δύο παραπάνω έργα εξασφαλίζουν την ταχεία και ασφαλή σύνδεση της Καστοριάς και της Αλβανίας (μέσω Κρυσταλλοπηγής). Προσωρινός μειοδότης αναδείχτηκε η κοινοπραξία ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε.

4. Αναβάθμιση – Βελτίωση της υπ΄ αρ. 2 Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Καβάλας στο τμήμα ”Στρυμόνας-Άγιος Ανδρέας”

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 36.000.000 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει βελτίωση της υπάρχουσας Εθνικής Οδού με ασφαλτικούς τάπητες σε μήκος 50 χλμ. περίπου, την κατασκευή δύο (2) ανισόπεδων κόμβων στις θέσεις Τούζλας και Νέας Περάμου, καθώς και την κατασκευή και βελτίωση παράπλευρου οδικού δικτύου.

Θα εξασφαλίσει την ταχεία και ασφαλή κίνηση των οχημάτων, σε θέσεις όπου μέχρι σήμερα δυστυχώς έχουν γίνει επανειλημμένως θανατηφόρα ατυχήματα. Προσωρινός μειοδότης αναδείχτηκε η εταιρία ΙΝΤRACOM ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (διακριτικός τίτλος: ΙΝΤΡΑΚΑΤ) και η συνολική προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 24 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

5. Ολοκλήρωση εργασιών αποκατάστασης ζημιών από φυσικές καταστροφές έτους 2003 στις Κυκλάδες

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 33.000.000 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει εργασίες με τις οποίες ολοκληρώνεται η αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από φυσικές καταστροφές στα νησιά των Κυκλάδων: Ίο, Άνδρο, Νάξο, Κουφονήσια, Σίκινο, Φολέγανδρο, Αμοργό, Ανάφη, Τήνο, Σαντορίνη, Θηρασία, Πάρο, Αντίπαρο, Κέα, Μήλο και Σέριφο. Προβλέπεται ακόμα να εκτελεστούν εργασίες αναβάθμισης ισόπεδων κόμβων σε διάφορα νησιά. Προσωρινός μειοδότης του έργου αναδείχτηκε η εταιρία ΕΛΤΕΡ και η συνολική προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v