Στα μέσα Σεπτεμβρίου οι προσφορές για Ιονία Οδό

Δόθηκαν σήμερα από το ΥΠΕΧΩΔΕ στους 4 προεπιλεγέντες ομίλους τα οικονομοτεχνικά στοιχεία κατασκευής της Ιονίας Οδού. Οι προσφορές θα υποβληθούν στα μέσα Σεπτεμβρίου 2005 και η ανάδειξη του Προσωρινού Αναδόχου θα γίνει εντός του Δεκεμβρίου 2005.

Στα μέσα Σεπτεμβρίου οι προσφορές για Ιονία Οδό
Δόθηκαν σήμερα από το ΥΠΕΧΩΔΕ στους 4 προεπιλεγέντες ομίλους τα οικονομοτεχνικά στοιχεία κατασκευής της Ιονίας Οδού με τη μέθοδο της παραχώρησης. Οι προσφορές θα υποβληθούν στα μέσα Σεπτεμβρίου 2005 και η ανάδειξη του Προσωρινού Αναδόχου θα γίνει εντός του Δεκεμβρίου 2005.

Οι προεπιλεγέντες όμιλοι είναι:

* BOUYGUES TP - ASF - ALTE – ARCHIRODON N.V. (Bouygues TP, AΛΤΕ Α.Ε., Archirodon Ν.V., Autoroute de Sud de la France).

* HELLENIC AUTOPISTS (CINTRA S.A., ACS S.A., ΓΕΚ , ΑCS Proyectos Obras Y Construcciones S.A. FERROVIAL, AGROMAN S.A).

* ΕΡΜΗΣ (Hochtief Projektenwicklung GmBH, HTC AG, Bilfinger & Berger BOT GMBH, Strabag AG, Lamda Development, Αθηνά, ΑΕΓΕΚ Ευκλείδης).

* ΑΙΑΣ VINCI S.A (VINCI Construction Grands Projects Coffiroute, J&P Hellas-ΑΒΑΞ Ε.Τ.Ε.Θ.).

Συγκεκριμένα, χορηγούνται από σήμερα τα εξής στοιχεία του έργου: Προσχέδιο Σύμβασης, Προσχέδιο Συγγραφής Υποχρεώσεων και Μελέτες: οδοποιία, γεωλογικές, γεωτεχνικές έρευνες, περιβαλλοντικές, κυκλοφοριακές.

Επί των ανωτέρω θα υποβληθούν σχόλια από τους ομίλους μέχρι τέλος Μαΐου ώστε να ληφθούν υπόψη στα τελικά στοιχεία του διαγωνισμού.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, οι προσφορές θα υποβληθούν στα μέσα Σεπτεμβρίου 2005 και η ανάδειξη του Προσωρινού Αναδόχου θα γίνει εντός του Δεκεμβρίου 2005.

Η Σύμβαση περιλαμβάνει:

Α. Τον αυτοκινητόδρομο Ιόνιας Οδού από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα (σύνδεση με Εγνατία Οδό)(μήκος 196,0 χλμ.). Στις υποχρεώσεις της σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη, κατασκευή σε μήκος 147 χλμ.

Με ευθύνη και δαπάνη του Ελληνικού Δημοσίου κατασκευάζεται η Παράκαμψη Αγρινίου (μήκος 33,3 χλμ.) και η Παράκαμψη Άρτας (μήκος 16,70χλμ.).

Β. Τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ / Τμήμα Αθήνα – Μαλιακός (μήκος 175,5χλμ.) Στο τμήμα αυτό ο Παραχωρησιούχος είναι υποχρεωμένος να αναβαθμίσει, βελτιώσει, εκσυγχρονίσει και λειτουργήσει σύμφωνα με τις συμβατικές απαιτήσεις των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων.

Γ. Τον κλάδο του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα (μήκος 11,0 χλμ.). Το τμήμα αυτό κατασκευάζεται από το Ελληνικό Δημόσιο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v