Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μεγάλο ενδιαφέρον για την πλατφόρμα ProGreece

Έντονο είναι το ενδιαφέρον ελληνικών επιχειρήσεων για τη διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, μέσω της οποίας επιδιώκουν αύξηση των εξαγωγών τους ή συνεργασίες με εταιρίες της γερμανικής αγοράς.

Μεγάλο ενδιαφέρον για την πλατφόρμα ProGreece
Περισσότερες από 500 ελληνικές επιχειρήσεις έχουν εγγραφεί στη διαδικτυακή πλατφόρμα ProGreece, το διαδραστικό κοινωνικό δίκτυο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, αναζητώντας ευκαιρίες ενίσχυσης της εξαγωγικής τους δράσης, προώθησης καινοτόμων ιδεών, στήριξης επενδυτικών δράσεων ή σύναψης νέων εμπορικών συμφωνιών με γερμανικές επιχειρήσεις για projects στον τομέα της παραγωγής, αλλά και στις υπηρεσίες.

Η πλατφόρμα www.pro-greece.com συνδέει την προσφορά των ελληνικών επιχειρήσεων με τη ζήτηση της γερμανικής αγοράς, υποστηρίζοντας και τις δύο χώρες στην αναζήτηση νέων επιχειρηματικών συνεργειών.

Στόχος της πλατφόρμας είναι η ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων, η στήριξη της απασχόλησης με τη διατήρηση ή και την αύξηση των θέσεων εργασίας, η δημιουργία σταθερών συνεργασιών η?/και επενδύσεων μεταξύ ελληνικών και γερμανικών εταιριών, όπως και η τόνωση της εμπιστοσύνης της γερμανικής αγοράς στην ελληνική.

Η πλατφόρμα ProGreece προσφέρει τη δυνατότητα για:
• τη δημιουργία εταιρικών παρουσιάσεων,
• την προβολή των παραγωγικών δυνατοτήτων των ελληνικών επιχειρήσεων (supply side),
• τη συγκέντρωση στοιχειών για τη ζήτηση από γερμανικές επιχειρήσεις (demand side)
• την αντιστοίχηση προσφοράς - ζήτησης και την ενημέρωση ενδιαφερόμενων εταιριών,
• την επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων,
• τη δημιουργία «κοινωνικού επαγγελματικού δικτύου» (social business network).

Πώς λειτουργεί το ProGreece

Οι Ελληνικές εταιρίες:
1. Εγγράφονται δωρεάν στο www.pro-greece.com.
2. Δημιουργούν το δικό τους κατατοπιστικό προφίλ.
3. Αναζητούν περισσότερο στοχευμένα κατάλληλους επιχειρηματικούς εταίρους μέσα από μια ποικιλία πληροφοριών με παραπομπές σε συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά προϊόντων και υπηρεσιών και μια συλλογή φωτογραφιών.
4. Παρουσιάζουν τις υπάρχουσες δυνατότητες παραγωγής και παροχής υπηρεσιών, όπως και το ενδιαφέρον τους για εξαγωγές.
5. Ενημερώνονται για τη ζήτηση των γερμανικών εταιρειών, αντισταθμίζοντας τις όποιες δυσκολίες στην αύξηση της παραγωγής.
6. Μέσω της κοινωνικής δικτύωσης οδηγούνται, τελικά, σε νέες συνεργασίες ή εμπορικές συμφωνίες.

Σημειώνεται ότι η δημιουργία της διαδικτυακής πλατφόρμας ProGreece είναι μια πρωτοβουλία του Γενικού Προξενείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη και του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, που υποστηρίζεται από το Βιομηχανικό και Εμπορικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Σύλλογο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Εξαγωγε?ων Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Ελλήνων Μεταναστών και Ομογενών από τη Γερμανία, την Ένωση Νέων Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης και την Mediascape ltd.

Ο Γενικός Διευθυντής του Επιμελητηρίου, κ. Αθανάσιος Κελέμης, σχολιάζοντας την προσπάθεια στήριξης της εξαγωγικών ελληνικών επιχειρήσεων δήλωσε: «Η διαδικτυακή πλατφόρμα ‘ProGreece’ έρχεται, παράλληλα με την υπηρεσία ‘One Stop Shop’, να συμπληρώσει το φάσμα των πρωτοβουλιών τόνωσης της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Πιστεύουμε στο ανταγωνιστικό δυναμικό των ελληνικών επιχειρήσεων και στις δυνατότητές τους να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες τους στη γερμανική αγορά. Το Επιμελητήριο, στα πλαίσια του ProGreece - μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας www.pro-greece.com, προσφέρει σε κάθε ενδιαφερόμενο την ευκαιρία να διεκδικήσει την παρουσία του στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v