Γαλλικό ενδιαφέρον για τρένα και αεροδρόμια

Το γαλλικό ενδιαφέρον για τους αυτοκινητόδρομους και τα αεροδρόμια εξέφρασε ο Υπουργός Μεταφορών, Θάλασσας και Αλιείας της Γαλλίας, Frederic Cuvillier στη συνάντηση που είχε με τον Υπουργό Ανάπυξης Κωστή Χατζηδάκη.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Γαλλικό ενδιαφέρον για τρένα και αεροδρόμια
Το ενδιαφέρον γαλλικών εταιρειών Vincι, SNCF και Alstom για τις επικείμενες επιχειρήσεις αποκρατικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco, την εταιρεία συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής του τροχαίου υλικού το ΟΣΕ, μετέφερε στον υπουργό Ανάπτυξης, Υποδομών και Μεταφορών ο Frederic Cuvillier, υπουργός Μεταφορών, Θάλασσας και Αλιείας της Γαλλίας.
 
Ο Γάλλος υπουργός σημείωσε ότι η επίσκεψή του στη χώρα μας αποτελεί συνέχεια της πρόσφατης επίσκεψης του πρόεδρου της χώρας.

Ο κ. Cuvillier σημείωσε ότι πρόκειται να υπάρξει συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα των των σιδηροδρόμων, με την Alstom και σύντομα και την SNCF που θα βρεθούν, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, στο πλευρό της ελληνικής κυβέρνησης, αλλά και με την συμμετοχή της εταιρείας VINCI στο εγχείρημα που αφορά τους αυτοκινητοδρόμους αλλά και τους αερολιμένες.

Ο κ. Χατζηδάκης από την πλευρά του σημείωσε ότι η συζήτηση περιστράφηκε κυρίως γύρω από την επανεκκίνηση των μεγάλων έργων ξεκινώντας από τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους, την προσπάθεια να προωθηθούν διαρθρωτικές αλλαγές και τις αποκρατικοποιήσεις.
 
«Μιλήσαμε ιδιαίτερα για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO αλλά και για τις συμφωνίες παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων» σημείωσε, τονίζοντας ότι εξέφρασε προς το Γάλλο ομόλογό του την επιθυμία της ελληνικής κυβέρνησης για ενεργό συμμετοχή των γαλλικών επιχειρήσεων σε αυτή την προσπάθεια.

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι στη φάση αυτή οι επενδύσεις στην Ελλάδα, που θα συμβάλουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος της ανεργίας, αποτελούν την πιο απτή απόδειξη αλληλεγγύης της Ευρώπης.

Το ενδιαφέρον των γαλλικών εταιρειών για ανάμειξή στην διαδικασία αποκρατικοποιήσεων στην Ελλάδα έχει εκφραστεί και στο παρελθόν, όταν είχαν υπάρξει επί χάρτου σχεδιασμό αποκρατικοποιήσεων.

Μένει τώρα να επιβεβαιωθεί στην πράξη ότι το ενδιαφέρον δεν είναι φιλολογικό, αλλά ουσιαστικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v