Στη κ/ξ Ακτωρ, Αβαξ & Τέρνα έργο 415 εκ. ευρώ

Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΑΒΑΞ – TΕΡΝΑ αναδείχτηκε με έκπτωση 8,5% μειοδότης στην σημερινή δημοπράτηση της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα- Δομοκός, προϋπολογισμού 415 εκατ. χωρίς ΦΠΑ.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Στη κ/ξ Ακτωρ, Αβαξ & Τέρνα έργο 415 εκ. ευρώ
Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - J&P ΑΒΑΞ – TΕΡΝΑ αναδείχτηκε με έκπτωση 8,5% μειοδότης στην σημερινή δημοπράτηση της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο που αφορά στις υπολειπόμενες εργασίες της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα- Δομοκός, προϋπολογισμού 415 εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.
 
Στη δημοπράτηση συμμετείχαν μεμονωμένα και οι εταιρείες ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΜΟΧΛΟΣ, ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ, οι οποίες προσέφεραν χαμηλότερα ποσοστά έκπτωσης.

Πρόκειται για έργο – σκούπα με την υλοποίηση του οποίου θα ολοκληρωθεί η βασική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας Αθήνα –Θεσσαλονίκη.

Ο χρόνος ολοκλήρωσης των εργασιών είναι 32 μήνες και αν υπάρξουν καθυστερήσεις στο έργο λόγω ενστάσεων τότε οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2013 και θα ολοκληρωθούν. Η ολοκλήρωση των εργασιών τοποθετείται στα τέλη του 2015. Με την παράδοση του έργου το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα μπορεί να εκτελείται από ηλεκτροκίνητα τρένα σε λιγότερο από 3, 5 ώρες, με ταχύτητες που θα φτάνουν στα 200 χλμ. ανά ώρα.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται οι υπολειπομένες εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτιριακών εγκαταστάσεων και κατασκευή της επιδομής, των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροκίνησης της νέας διπλής γραμμής Τιθορέα-Δομοκός μήκους 106 χλμ. που αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της υφιστάμενης μονής γραμμής μήκους 122 χλμ .

Το έργο χρηματοδοτείται από ο Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» και εντάσσεται στην πράξη με τίτλο: «Ολοκλήρωση νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός».

Η ΕΡΓΟΣΕ την ερχόμενη εβδομάδα προχωρά στη δημοπράτηση έργου που που αφορά στην ολοκλήρωση της κατασκευής δύο κάτω διαβάσεων καθώς και του Αυτόματου Συστήματος Ισόπεδης Διάβασης (AΣΙΔ), στην σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας , προυπολογισμού 2,8 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v