Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στο ΣτΕ το κίνημα «Δεν πληρώνω»

Με την διαδικασία της πρότυπης δίκης συζητήθηκε στην επταμελή σύνθεση του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας η αίτηση του δημάρχου Ωρωπού Ι. Οικονομάκου που ζητεί να ακυρωθεί ως αντισυνταγματικός ο «νόμος Ρέππα»

Στο ΣτΕ το κίνημα «Δεν πληρώνω»
Με την διαδικασία της πρότυπης δίκης συζητήθηκε στην επταμελή σύνθεση του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας η αίτηση του Δήμου και του δημάρχου Ωρωπού Ιωάννη Οικονομάκου που ζητεί να ακυρωθεί ως αντισυνταγματικός ο «νόμος Ρέππα» που προβλέπει ότι αποτελεί παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας η μη καταβολή των διοδίων και τιμωρείται με την επιβολή προστίμου.

Στις 14 Μαρτίου 2011 το Β' Τμήμα Αυτοκινητοδρόμων Αττικής «έκοψε» πρόστιμο 200 ευρώ στο δήμαρχο Ωρωπού, καθώς οδηγώντας αυτοκίνητο του Δήμου στο σταθμό διοδίων Αφιδνών αντί να πληρώσει τα διόδια σήκωσε την μπάρα και πέρασε.

Στην προσφυγή, ο Δήμος Ωρωπού υπογραμμίζει ότι η νομοθεσία που προβλέπει την επιβολή προστίμου παραβιάζει την συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία κινήσεως, την συνταγματική αρχή της ισότητας και της αναλογικότητας. Υποστηρίζει επίσης ότι με τις ρυθμίσεις αυτές δεν επιδιώκεται η προστασία του δημοσίου συμφέροντος αλλά η προστασία των συμφερόντων της εταιρείας «Νέα Οδός».

Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται να εκδοθεί μετά το Πάσχα.

Εντωμεταξύ, στις 9 Μαΐου 2012, στο Ε' Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας θα συζητηθεί η αίτηση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ανατολικής Αττικής με την οποία ζητάει να ακυρωθούν οι υπουργικές αποφάσεις και τα πιστοποιητικά έγκρισης μελετών για την κατασκευή και αδειοδότηση σταθμών διοδίων στις παράπλευρες οδούς της Εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στις περιοχές Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων, Αφιδνών, όπως επίσης και τη βελτίωση και συντήρηση των σταθμών διοδίων στο τμήμα Μεταμόρφωση - Υλίκη.

Συγκεκριμένα, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση υποστηρίζει ότι οι προσβαλλόμενες αποφάσεις είναι αντισυνταγματικές και παράνομες, καθώς δεν έχουν προηγηθεί Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και κυκλοφοριακή μελέτη, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v