Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γλυκαίνουν τα "αλμυρά" τέλη κυκλοφορίας

Δεύτερες σκέψεις, "κοινωνικής ευαισθησίας", για το νέο χαράτσι στα τέλη κυκλοφορίας επικρατούν στο υπουργείο Οικονομικών, καθώς φαίνεται να διαμορφώνεται η πρόθεση περιορισμού των νέων επιβαρύνσεων.

Γλυκαίνουν τα αλμυρά τέλη κυκλοφορίας
Δεύτερες σκέψεις, "κοινωνικής ευαισθησίας", για το νέο χαράτσι στα τέλη κυκλοφορίας επικρατούν στο υπουργείο Οικονομικών, καθώς φαίνεται να διαμορφώνεται η πρόθεση περιορισμού των νέων επιβαρύνσεων, υπό την αίρεση βεβαίως ότι θα υπάρξει αίσια έκβαση στις σκληρές διαπραγματεύσεις για το ελληνικό πρόβλημα.

Σε αυτήν τη βάση, το χαράτσι των αυξημένων έως και κατά 13% των νέων τελών κυκλοφορίας θα επιχειρηθεί να στρογγυλέψει με τον συνυπολογισμό οικογενειακών κριτηρίων αλλά και κριτηρίων παλαιότητας για το κάθε όχημα, ώστε να μειωθούν οι επιβαρύνσεις.

Αν οι σκέψεις γίνουν πράξη, αυτό πολύ απλά θα σημάνει ότι, για παράδειγμα, ένας οικογενειάρχης με δύο παιδιά και αυτοκίνητο 1.600 κυβικών εκατοστών δεν θα πληρώσει 300 ευρώ, όπως προβλέπει ο εφαρμοστικός νόμος του μεσοπρόθεσμου, αλλά ποσό χαμηλότερο.

Και πάλι, όμως, τα νέα τέλη θα είναι υψηλότερα από τα 270 ευρώ που κλήθηκε να καταβάλει ο ίδιος φορολογούμενος για το 2011.

Ομοίως, διαφοροποιήσεις θα υπάρξουν και στο ύψος των τελών κυκλοφορίας για έναν ιδιοκτήτη Ι.Χ. 1.400 κυβικών, το αυτοκίνητο του οποίου ταξινομήθηκε το 2010, και για έναν έτερο ιδιοκτήτη οχήματος ίδιου κυβισμού, που όμως μετρά ήδη δέκα χρόνια στους δρόμους. Θα εφαρμοστεί, δηλαδή, και πάλι κριτήριο παλαιότητας.

Τα σχέδια αυτά βρίσκονται ακόμα σε φάση σκέψεων. Επί του παρόντος, το δεδομένο είναι ότι ο εφαρμοστικός νόμος προβλέπει αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας έως και 13%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v