Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

McArthurGlen: Οι στόχοι για το εκπτωτικό κέντρο

Νέες συνήθειες στην κατανάλωση, μερίδιο της οποίας φιλοδοξεί να αποσπάσει, υπόσχεται ότι θα φέρει στην ελληνική αγορά το πρώτο «αυθεντικό» εκπτωτικό εμπορικό κέντρο που δημιουργεί η πολυεθνική McArthurGlen στα Μεσόγεια.

McArthurGlen: Οι στόχοι για το εκπτωτικό κέντρο
Νέες συνήθειες στην κατανάλωση, μερίδιο της οποίας φιλοδοξεί να αποσπάσει, υπόσχεται ότι θα φέρει στην ελληνική αγορά το πρώτο «αυθεντικό» εκπτωτικό εμπορικό κέντρο που δημιουργεί η πολυεθνική McArthurGlen στα Μεσόγεια.
 
Ύστερα από πολυετή καθυστέρηση, την υπερπήδηση των αντιδράσεων των κατοίκων της περιοχής, νομικών κωλυμάτων και γραφειοκρατικών εμποδίων αλλά και τη μεσολάβηση της μεγάλης οικονομικής κρίσης, η εν λόγω επένδυση φαίνεται ότι έχει δει ορίζοντα τερματισμού, ο οποίος τοποθετείται τον Μάιο του 2011.

Η επένδυση ύψους 80 εκατ. ευρώ θα εκτείνεται σε 20.550 τετραγωνικά μέτρα στα Σπάτα και υλοποιείται σε ακίνητο που η McArthurGlen έχει αγοράσει από τον όμιλο Ελλάκτωρ και βρίσκεται κοντά στο εμπορικό κέντρο της Reds και το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Σε αυτήν συμμετέχει μετοχικά και η Bluehouse Capital, επενδυτική εταιρεία με αντικείμενα την ανάπτυξη και την εκμετάλλευση ακινήτων και έργων υποδομής στη νοτιοανατολική Ευρώπη.

Στο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο της McArthurGlen θα λειτουργήσουν 125 καταστήματα, εμβαδού από 50 τ.μ. έως 430 τ.μ., στα οποία θα φιλοξενούνται προϊόντα ένδυσης και υπόδησης (αλλά και άλλων κατηγοριών) παλαιότερων σεζόν, τόσο από εγχώριες επιχειρήσεις όσο και από οίκους του εξωτερικού.

Η McArthurGlen υπόσχεται ότι θα εισάγει απευθείας είδη υψηλής ποιότητας από μεγάλους οίκους και διεθνή εργοστάσια, τα οποία θα διαθέτει στο κέντρο με εκπτώσεις της τάξης του 70%, δημιουργώντας ένα αγοραστικό περιβάλλον που θα μοιάζει με τα μεγάλα outlets του εξωτερικού. Πέραν των καταστημάτων και των εμπορευμάτων, το εκπτωτικό κέντρο θα διαθέτει επίσης χώρους ψυχαγωγίας (εστιατόρια, καφετέριες κ.λπ.), χώρο στάθμευσης 2.000 θέσεων κι εκτιμάται ότι θα απασχολεί περίπου 1.000 εργαζομένους.

Οι προβλέψεις της διοίκησης του κέντρου κάνουν λόγο για έσοδα της τάξης των 100 εκατ. ευρώ ετησίως από την εκμετάλλευση της υποδομής. Υποστηρίζει δε ότι, πέρα από το concept των εκπτωτικών προσφορών, τα βασικά πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου χώρου θα είναι το γεγονός πως θα έχει μεγάλο target group (4 εκατομμύρια Αθηναίους) και επίσης ότι η θέση του είναι κομβική χάρη στη γειτνίασή του με την Αττική Οδό.

Σημειώνεται ότι η McArthurGlen έχει ηγετικό μερίδιο της αγοράς των εκπτωτικών χωριών στην Ευρώπη (17%). Λειτουργεί 19 κέντρα σε 7 χώρες, δέχεται 75 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως, ηλικίας 25 - 55 ετών, οι περισσότεροι εκ των οποίων (το 85%) καταναλώνουν, έναντι ποσοστού 15% - 25% που έχει υπολογιστεί ότι καταναλώνει στους εμπορικούς δρόμους. 

** Αναδημοσίευση από το 657ο φύλλο της εβδομαδιαίας εφημερίδας ΜΕΤΟΧΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, 22 - 26 Οκτωβρίου 2010.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v