Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Φ. αέριο: Τέλος στο "σίριαλ" με τη Ρεβυθούσα

Οι διαφορετικές τάσεις που υφίστανται στη διοίκηση του ΔΕΣΦΑ για το θέμα του ιδιωτικού LNG αναδείχθηκαν κατά τη χθεσινή μαραθώνια έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ., που διήρκεσε οκτώ ώρες και τελείωσε μετά τα μεσάνυχτα.

  • της Αθηνάς Καλαϊτζόγλου
Φ. αέριο: Τέλος στο σίριαλ με τη Ρεβυθούσα
Οι διαφορετικές τάσεις που υφίστανται στη διοίκηση του ΔΕΣΦΑ για το θέμα του ιδιωτικού LNG αναδείχθηκαν κατά τη χθεσινή μαραθώνια έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, που διήρκεσε οκτώ ώρες και τελείωσε μετά τα μεσάνυχτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του euro2day, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Παν. Κανελλόπουλος, που υπέγραφε την αιτιολογημένη γνώμη προς τη ΡΑΕ για την αποδέσμευση χωρητικότητας στη Ρεβυθούσα, τάχθηκε υπέρ μιας απόφασης που θα χαρακτήριζε τη θετική γνωμοδότηση της Ρυθμιστικής Αρχής εφαρμοστέα, ενώ αντίθετα ο πρόεδρος κ. Ν. Μαυρομμάτης ήταν υπέρ του χαρακτηρισμού της ως σεβαστής.

Ο τελευταίος, δηλαδή, επιδίωκε να εμφανιστεί ο ΔΕΣΦΑ ως εκτελών αναγκαστικά την απόφαση της ΡΑΕ, με την οποία επί της ουσίας μπορεί και να διαφωνούσε. Αντίθετα, ο κ. Κανελλόπουλος, η άποψη του οποίου και τελικά πέρασε, ήθελε η απόφαση της ΔΕΣΦΑ να είναι όχι μόνον κατηγορηματική αλλά και δεσμευτική, δηλαδή «εφαρμοστέα».
 
Βεβαίως, δεν συζητήθηκε καν το ενδεχόμενο να κατατεθεί στη ΡΑΕ μία νέα αιτιολογημένη απόφαση, αντίθετη από την αρχική, όπως επιδίωκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μαυρομμάτης. Αυτό κρίθηκε ότι θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα στον ΔΕΣΦΑ και απορρίφθηκε εξαρχής για να ξεκινήσει ατέρμονη συζήτηση σχετικά με τον χαρακτηρισμό της απόφασης που πήρε τελικά το Δ.Σ. του Διαχειριστή του Συστήματος Φυσικού Αερίου.

Εντός της ημέρας αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση μεταφοράς με την κοινοπραξία Μυτιληναίος-Motor Oil, προκειμένου να εξυπηρετηθεί επιτέλους το ιδιωτικό φορτίο LNG, που παραμένει επί τρίτη μέρα φορτωμένο σε πλοίο ελλιμενισμένο έξω από τη Ρεβυθούσα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v