Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νομική θωράκιση κατά ενστάσεων για άγονες

Με βασική επιδίωξη τη νομική θωράκιση του διαγωνισμού για τα αεροπορικά δρομολόγια των 24 άγονων γραμμών, αναμένεται να βγει εντός των ημερών η προκήρυξη από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Νομική θωράκιση κατά ενστάσεων για άγονες
Με βασική επιδίωξη τη νομική θωράκιση του διαγωνισμού για τα αεροπορικά δρομολόγια των 24 άγονων γραμμών, αναμένεται να βγει εντός των ημερών η προκήρυξη από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Η ηγεσία του υπουργείου αναμένεται να κινηθεί στο πλαίσιο που ορίζει ο κανονισμός 1008 της Ε.Ε. ωστόσο εξετάζει κάποιες σκέψεις στην κατεύθυνση ενίσχυσης της νομικής υπόστασης του διαγωνισμού.

Απώτερος στόχος είναι οι όποιες ενστάσεις υπάρξουν από τις αεροπορικές εταιρείες να μην αφορούν την διαδικασία, καθώς όπως επισημαίνουν κύκλοι του υπουργείου επιδίωξη είναι η δημιουργία ενός διαγωνισμού αξιόπιστου και αντικειμενικού χωρίς νομικά κωλύμματα.

Κατά την διάρκεια της χθεσινής τετράωρης συνάντησης με τους επικεφαλείς των αεροπορικών εταιρειών που συμμετείχαν στην προηγούμενη διαγωνιστική διαδικασία και υπηρεσιακών παραγόντων της ΥΠΑ, η ηγεσία του υπουργείου είχε την ευκαιρία να ακούσει τα επιχειρήματα κάθε πλευράς αλλά να διαπιστώσει και την διάθεσή τους να παραμείνουν αμετακίνητοι στις θέσεις που έχουν εκφράσει εξαρχής.

Το κλίμα αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι δεν θα αποφευχθούν οι ενστάσεις ανάμεσα στους διεκδικητές κάτι που πιθανότατα να καθυστερήσει την επιλογή αναδόχου. Σε αυτή την περίπτωση όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά, ωστόσο, η ηγεσία του υπουργείου τα θεωρεί πρώιμα.

Πάντως, θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε δεύτερη φάση η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών είναι διατεθειμένη να ανοίξει τον φάκελο των επιδοτούμενων γραμμών καθώς θεωρεί ότι ο αριθμός τους είναι μεγάλος και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οι όποιες αλλαγές δεν αφορούν το αμέσως επόμενο διάστημα καθώς ο ανάδοχος που θα προκύψει θα έχει την ευθύνη εκτέλεσης των δρομολογίων για μια τριετία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v