Συνάντηση Γ. Βλάχου- γαλακτοβιομηχάνων για τιμές

Ξεκίνησε πριν από λίγο η συνάντηση του υφυπουργού Ανάπτυξης Γιώργου Βλάχου με εκπροσώπους 9 γαλακτοβιομηχανιών σε μια προσπάθεια να τους πείσει να συγκρατήσουν τις τιμές ή ακόμη και να προχωρήσουν σε μειώσεις.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Συνάντηση Γ. Βλάχου- γαλακτοβιομηχάνων για τιμές
Ξεκίνησε πριν από λίγο η συνάντηση του υφυπουργού Ανάπτυξης Γιώργου Βλάχου με εκπροσώπους 9 γαλακτοβιομηχανιών σε μια προσπάθεια να τους πείσει να συγκρατήσουν τις τιμές ή ακόμη και να προχωρήσουν σε μειώσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες στη συνάντηση παρευρίσκονται εκπρόσωποι των εταιρειών Vivartia, ΜΕΒΓΑΛ, Friesland, Όλυμπος, Κρι Κρι, Δωδώνη αλλά και εκπρόσωπος από τον ΕΛΟΓ (Ελληνικό Οργανισμό Γάλακτος).

Πάντως, στη σημερινή συνάντηση δεν αποκλείεται να τεθεί και το επίμαχο θέμα της επιμήκυνσης της διάρκειας ζωής του φρέσκου γάλακτος. Η σημερινή συνάντηση αποτελεί συνέχεια του κύκλου επαφών που έχει ξεκινήσει το υπουργείο με φορείς της αγοράς –έχει προηγηθεί συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη με εκπροσώπους των αλυσίδων σούπερ μάρκετ- και όπως όλα δείχνουν οι συναντήσεις – επαφές θα συνεχισθού και με εκπροσώπους βιομηχανιών από άλλους κλάδους τις προσεχείς ημέρες.

Την ίδια ώρα πάντως στο μέτωπο κατά της ακρίβειας η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης καταβάλει προσπάθειες να αναχαιτίσει τις ανατιμήσεις. Στο πλαίσιο αυτό αρκετές εταιρείες έχουν προχωρήσει στην ανάκληση των ανατιμήσεων σε 2.500 κωδικούς προϊόντων και τη μείωση σε άλλους 3.000 κωδικούς, ενώ αυξήσεις στα όρια του περσινού πληθωρισμού σε 1.500 έχουν ανακοινωθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου.

Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΑΝ για την κίνηση των τιμών με βάση τους ελέγχους στα κοστολόγια και τους τιμοκαταλόγους που έχουν υποβληθεί στο υπουργείο έως και τις 15 Απριλίου από επιχειρήσεις τροφίμων, βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών, έχουν γνωστοποιηθεί μειώσεις τιμών σε 3.000 κωδικούς, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται γάλατα, τυροκομικά, αναψυκτικά και γεωργικά φάρμακα, οι οποίες φθάνουν και το 50%, -οι περισσότερες κυμαίνονται στο 10%.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, αρκετές είναι οι εταιρείες οι οποίες μετά τους κοστολογικούς ελέγχους, προχώρησαν σε ανάκληση των ανατιμήσεων σε 2.500 κωδικούς, ενώ κάποιες εταιρείες προχώρησαν, έπειτα από κατάθεση των απαραίτητων κοστολογίων, σε αυξήσεις τιμών από 2% έως 4%, σε 1.500 κωδικούς και σε προϊόντα όπως παγωτά, μπύρες, κάποια τυριά, σούπες, σως, μαρμελάδες κ.α. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v