MIG: Προσλήψεις για στελέχωση της νέας Ολυμπιακής

Σήμερα αναμένεται να δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η έγκριση για την πώληση των εταιριών πτητικού έργου και τεχνικής βάσης στον όμιλο MIG, ενώ από σήμερα δημοσιεύονται και οι αγγελίες για προσλήψεις στην Ο.Α.

  • της Μάρως Τσαντήλα
MIG: Προσλήψεις για στελέχωση της νέας Ολυμπιακής
Ταχύτατες είναι πλέον οι εξελίξεις στην υπόθεση ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας που προχωρούν σε δύο επίπεδα αναφορικά τόσο με την οριστικοποίηση της συμφωνίας όσο και με τη συγκρότηση της νέας εταιρίας από τη MIG.

Σήμερα αναμένεται να δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η έγκριση για την πώληση των εταιριών πτητικού έργου και τεχνικής βάσης στον όμιλο MIG.

Αμέσως μετά η πώληση θα εγκριθεί από τη Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων και θα τεθεί για επικύρωση στη Βουλή.

Την ίδια ώρα ο όμιλος Marfin Investment Group (MIG) προχωρά ταχύτατα τις απαραίτητες διαδικασίες για τη στελέχωση της νέας αεροπορικής εταιρίας.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από τον όμιλο, από σήμερα δημοσιεύονται αγγελίες για προσλήψεις στην αεροπορική εταιρία που πρόκειται να αποκτήσει ο όμιλος.
 
Όπως σημειώνεται, οι θέσεις εργασίας αφορούν σε πλήθος ειδικότητες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της αεροπορικής εταιρίας, χωρίς ωστόσο να δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες για τις προσλήψεις.

Παρότι στην ανακοίνωση δεν γίνεται λόγος για τον αριθμό του προσωπικού που θα προσλάβει η MIG, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ζήτηση αφορά συνολικά σε 4.000 υπαλλήλους που θα στελεχώσουν τη νέα εταιρία.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να ενημερωθούν για τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις που αφορούν σε κάθε ειδικότητα από το Διαδίκτυο, στον ιστότοπο: www.marfininvestmentgroup.com. Οι ενδιαφερόμενοι για τις προσφερόμενες θέσεις θα μπορούν έως τις 29 Μαρτίου να αποστείλουν τα βιογραφικά τους και τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected].

Δυνατότητα να υποβάλουν τις αιτήσεις τους έχουν και νυν υπάλληλοι της Ολυμπιακής, μόνιμοι που δεν θα επιλέξουν συνταξιοδότηση ή μετάταξη και βέβαια εποχικοί υπάλληλοι, καθώς για κανέναν δεν προβλέπεται απευθείας μεταφορά στη νέα εταιρία.

Οι υπάλληλοι που θα προσληφθούν στη νέα εταιρία θα υπογράψουν ατομικές συμβάσεις με όρους αγοράς αντίστοιχους με αυτούς που προσφέρουν και οι υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες.

Τον Σεπτέμβριο η νέα εταιρία

Η νέα, υπό τη MIG, Ολυμπιακή Αεροπορία εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει τις πτήσεις της στις αρχές Σεπτεμβρίου. Η εξάμηνη περίοδος θεωρείται απαραίτητη για την προετοιμασία της, ενώ και οι δύο πλευρές, η MIG και το Δημόσιο, εκτιμούν ότι η πλήρης μετάβαση στο νέο σχήμα είναι προτιμότερο να μη γίνει εντός της θερινής περιόδου, οπότε και η επιβατική κίνηση είναι σαφώς υψηλότερη.

Κατά την πρώτη μέρα της λειτουργία της η νέα εταιρία, με βάση τη συμφωνία της κυβέρνησης με την Ε.Ε., με την οποία εγκρίθηκε το σχέδιο πώλησης, θα πρέπει να έχει το 65% του μεγέθους που είχε η Ο.Α. το προηγούμενο καλοκαίρι, ενώ στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης είναι ελεύθερος να διαμορφώσει το πτητικό έργο της εταιρίας ανάλογα με τους σχεδιασμούς του.

Αναδιάρθρωση των δρομολογίων είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει καθώς αναμένεται ότι θα γίνουν περικοπές σε δρομολόγια τα οποία είναι ζημιογόνα ή καταγράφουν πολύ μικρή ζήτηση. Επιπλέον, θα ενισχυθούν ή θα προστεθούν άλλα για τα οποία εκδηλώνεται εμπορικό ενδιαφέρον.

Για την κάλυψη των πτητικών αναγκών της νέας αεροπορικής εταιρίας τα στελέχη του ομίλου MIG που σχεδιάζουν τη στρατηγική της έχουν απευθυνθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, σε τέσσερις κατασκευάστριες αεροπορικές εταιρίες, στις Boeing - Airbus - Bombardier και Atr, ξεκινώντας συζητήσεις για την προμήθεια τουλάχιστον 10 αεροσκαφών σε πρώτη φάση.

Επίσης, πληροφορίες αναφέρουν ότι συζητήσεις ήδη γίνονται και με την ισπανική αεροπορική εταιρία Iberia, προκειμένου να εξεταστεί κυρίως το ενδεχόμενο συνεργασίας της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής με την Iberia Technics, θυγατρική της ισπανικής αεροπορικής, η οποία μάλιστα είχε κατ’ αρχάς εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της τεχνικής βάσης της Ολυμπιακής, αλλά στη συνέχεια αποσύρθηκε.

Οι δύο εταιρίες εξετάζουν το ενδεχόμενο συνεργασίας σε επίπεδο συντήρησης αεροσκαφών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v