Παράταση 2 εβδομάδων σε διαγωνισμό για μετρό

Παράταση έως τις 13/2 δόθηκε από την Αττικό Μετρό στις ενδιαφερόμενες εταιρίες να καταθέσουν τις προσφορές τους για τον διαγωνισμό που είναι σε εξέλιξη και αφορά στην επέκταση της γραμμής 3 του μετρό προς τον Πειραιά.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Παράταση 2 εβδομάδων σε διαγωνισμό για μετρό
Παράταση έως τις 13 Φεβρουάριου δόθηκε από την Αττικό Μετρό στις ενδιαφερόμενες εταιρίες να καταθέσουν τις προσφορές τους για τον διαγωνισμό που είναι σε εξέλιξη και αφορά στο έργο της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό προς τον Πειραιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η παράταση, καθώς αρχικά η προθεσμία έληγε την ερχόμενη Παρασκευή στις 30 του μήνα, δόθηκε έπειτα από αίτημα που υπέβαλαν οι κατασκευαστικές εταιρίες προς την Αττικό Μετρό.

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός επαναδημοπρατήθηκε από την Αττικό Μετρό τον περασμένο Νοέμβριο, μετά την απόφαση της εταιρίας και του ΥΠΕΧΩΔΕ να ακυρωθεί ο αρχικός που είχε προκηρυχτεί το 2005, καθώς έγινε δεκτή από την Ευρωπαϊκή Ένωση η προσφυγή της εταιρίας ΤΕΡΝΑ κατά της συμμετοχής της Μηχανικής, με το σκεπτικό ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν διαθέτει εμπειρία σε έργα μετρό.

Αντίστοιχες προσφυγές κατά της συμμετοχής της Μηχανικής είχαν κατατεθεί και στα ελληνικά δικαστήρια από J&P ABAΞ  και ΑΚΤΩΡ, ωστόσο δεν είχαν γίνει δεκτές.

Στον ακυρωθέντα διαγωνισμό συμμετείχαν οι εξής εταιρίες:
-J&P ABAΞ - FCC CONSTRUCΤION
-ΑΕΓΕΚ - IMPREGILO - SELI - ANSALDO, ΑΚΤΩΡ - SIEMENS - VINCI
-MHXANIKH
-ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ - SC SOARES DA COSTA - ZAGOPE - CONSTRUTORA DO
-TAMEGA και ΤΕΡΝΑ - GHELLA

Στον τρέχοντα διαγωνισμό αναμένεται να συμμετάσχουν όλες οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες της χώρας σε συνεργασία με ξένες τεχνικές επιχειρήσεις. Πάντως, αποκλείεται να υπάρξουν μικρές διαφοροποιήσεις στη συγκρότηση των κοινοπραξιών σε σχέση με τον ακυρωθέντα διαγωνισμό.

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η καθυστέρηση από την επαναπροκήρυξη υπολογίζεται ότι θα είναι της τάξης των τεσσάρων μηνών, υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει νέος κύκλος ενστάσεων και προσφυγών.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 515 εκατ. ευρώ και αφορά στην κατασκευή υπόγειας σήραγγας μήκους 7,6 χλμ. με έξι σύγχρονους σταθμούς.

Οι νέοι σταθμοί που θα συνδέσουν τη δυτική Αθήνα με τον Πειραιά έχουν χωροθετηθεί στις εξής περιοχές:

-Αγία Βαρβάρα (Λ. Ελευθερίου Βενιζέλου - Αγία Ελεούσα).
-Κορυδαλλός (Πλατεία Ελευθερίας).
-Νίκαια (Πλατεία Ελ. Βενιζέλου).
-Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη).
-Πειραιάς (λιμάνι - πλησίον σταθμού ΗΣΑΠ).
-Δημοτικό Θέατρο (Γρηγορίου Λαμπράκη).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v