Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τα ντιλς που φέρνουν τρία νέα ξενοδοχειακά brands στην Ελλάδα

Στην εκπνοή της χρονιάς η Hyatt, η Hilton και η Accor έκλεισαν συμφωνίες για το ντεμπούτο τριών σημάτων τους στην εγχώρια αγορά. Οι νέες μονάδες που ξεκίνησαν ή χτίζονται σε Αθήνα, Πάρο και Σύβοτα.

Τα ντιλς που φέρνουν τρία νέα ξενοδοχειακά brands στην Ελλάδα

Στην ενίσχυση του αποτυπώματός τους στην Ελλάδα επενδύουν, η μία μετά την άλλη, οι μεγάλες αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας, φέρνοντας brands τους σε ξενοδοχεία ανά τη χώρα.

Λίγο πριν την εκπνοή του 2024, μάλιστα, τρεις από τις πιο δημοφιλείς αλυσίδες παγκοσμίως έκλεισαν συμφωνίες για την άφιξη τριών σημάτων τους που δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην Ελλάδα, εμπλουτίζοντας το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της χώρας.

Η κίνηση της Hyatt

Η Hyatt Hotels Corporation είναι η μία από τις τρεις αλυσίδες που θα διευρύνουν την παρουσία τους στην Ελλάδα με ένα νέο σήμα, λανσάροντας το 2026 το πρώτο Destination by Hyatt σε ένα από τα πιο δημοφιλή νησιά της Ελλάδας, την Πάρο.

Το Destination by Hyatt στην Πάρο, το οποίο αναπτύσσεται από την εταιρεία Parostec, είναι δυναμικότητας 50 δωματίων, εκ των οποίων τα 25 θα είναι standard και τα υπόλοιπα 25 σουίτες. Τα 39 δωμάτια θα διαθέτουν ιδιωτικές πισίνες και τα 11 υδρομασάζ, ενώ οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν πολυτελείς υπηρεσίες, δεδομένου ότι στο ξενοδοχείο θα αναπτυχθούν, μεταξύ άλλων, ένας θεματικός χώρος εστίασης υψηλής γαστρονομίας και ένα υπερσύγχρονο spa για χαλάρωση και ευεξία. Σημειώνεται ότι τη διαχείριση του Destination by Hyatt στην Πάρο θα αναλάβει η SWOT Hospitality.

Το Destination by Hyatt είναι μια συλλογή ανεξάρτητων ξενοδοχείων, θέρετρων και κατοικιών. Τα ακίνητα που φέρουν το συγκεκριμένο brand βρίσκονται σε προορισμούς της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας.

«Οι ιδιοκτησίες του Destination by Hyatt έχουν σχεδιαστεί για να μυούν τους επισκέπτες στον πολιτισμό, τη φυσική ομορφιά και την κοινότητα κάθε προορισμού. Το Destination by Hyatt συνδυάζει μοναδικές εμπειρίες φιλοξενίας για τους ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές και αξέχαστες αποδράσεις», υποστηρίζει η Hyatt για το σήμα της.

Το νέο brand της Accor

Τον Απρίλιο του 2025 θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ελλάδα το σήμα Mövenpick του γαλλικού ομίλου Accor. To 5 αστέρων Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota στα Σύβοτα θα είναι δυναμικότητας 67 μεγάλων και κομψών δωματίων, τα περισσότερα από τα οποία με θέα στο Ιόνιο Πέλαγος.

Το resort, μεταξύ άλλων, θα διαθέτει pool bar, beach bar, γυμναστήριο και δύο πισίνες, μία αφιερωμένη μόνο σε ενήλικες και μια για όλη την οικογένεια. Η Mövenpick Hotels & Resorts είναι ελβετική εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, την οποία εξαγόρασε η γαλλική αλυσίδα Accor το 2018.

Με την υπογραφή της Hilton

Στην εκπνοή του 2024 έκανε πρεμιέρα το νέο Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue, το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα που φέρει το brand της Hilton Garden Inn του ομίλου της Hilton.

Το νέο ξενοδοχείο της λεωφόρου Συγγρού, δυναμικότητας 129 δωματίων και σουιτών, είναι το αποτέλεσμα της αναδιαμόρφωσης της μονάδας Lux & Easy Signature Syggrou 234 του ομίλου Nova Constructions.

Το brand Hilton Garden Inn αντιπροσωπεύει αναβαθμισμένα, αλλά ταυτόχρονα προσιτά ξενοδοχεία, με έμφαση στις σύγχρονες ανέσεις, διαθέτοντας και ευρύχωρους χώρους εργασίας. Το νέο Hilton Garden Inn της Συγγρού διαθέτει και το Rodopou & Beyond, το rooftop εστιατόριο και μπαρ στον 6ο όροφο με θέα στην Ακρόπολη.

Το ξενοδοχείο, εκτός των άλλων, διαθέτει εξωτερική πισίνα στο rooftop και πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο, ενώ θα υπάρχουν και δύο αποκλειστικές αίθουσες συνεδρίων με συνολική χωρητικότητα άνω των 170 ατόμων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v