Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τα 123 προϊόντα που έριξαν τις τιμές τα σούπερ μάρκετ

Σε ποια προϊόντα έγινε μείωση τιμής 6%-15%. Αναμένεται σταδιακή διεύρυνση της λίστας με 600 κωδικούς. «Φαιδροί κυβερνητικοί πανηγυρισμοί για μειώσεις τιμών», λέει ο ΣΥΡΙΖΑ. Για «κυβερνητική ομολογία αποτυχίας», κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ.

Τα 123 προϊόντα που έριξαν τις τιμές τα σούπερ μάρκετ

Τη λίστα με τα 123 προϊόντα που έχουν ενταχθεί ως τώρα στην πρωτοβουλία εθελοντικής μείωσης τιμών από 6% ως 15% έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του Euro2day.gr.  

Στη λίστα περιλαμβάνονται προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, τρόφιμα και καθαριστικά από εταιρείες όπως η Colgate Palmolive, η Ελαΐς - Unilever, η Procter & Gamble, η Γιώτης, η Mινέρβα και η ΕΛΓΕΚΑ.  

Μεταξύ των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία βρίσκει κανείς συσκευασία ελαιόλαδου, σάλτσες, οδοντόκρεμες, αλεύρι, χυμούς ντομάτας και Pampers. 

Η μείωση στις τιμές προέκυψε μετά από πρόσκληση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (Σούπερ Μάρκετ) της χώρας.

Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίθηκαν θετικά στην πρόσκληση, ενώ σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

 ΣΥΡΙΖΑ: Φαιδροί κυβερνητικοί πανηγυρισμοί για μειώσεις τιμών

«Και μοιάζουν και είναι φαιδροί οι κυβερνητικοί πανηγυρισμοί για την… εθελοντική μείωση τιμών σε 123 «κωδικούς» (που αντιστοιχούν σε 32 προϊόντα), ταυτόχρονα όμως αποδεικνύουν και την αδιαφορία της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την κοινωνική πλειοψηφία», αναφέρει ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

«Είναι η ίδια κυβέρνηση που έχει μοιράσει 14 δισ. σε απευθείας αναθέσεις, είναι η ίδια κυβέρνηση που με σταθερό ρυθμό διαμορφώνει μια χώρα όπου οι πολίτες από τα μαθητικά τους χρόνια μέχρι τα βαθιά γεράματα πρέπει να είναι ολιγαρκείς, υπομονετικοί και να πλημμυρίζουν από "ατομική ευθύνη"», προσθέτει.

«Είναι η χώρα όπου πρέπει να μάθουμε να ζούμε όπως οι παππούδες μας τη δεκαετία του ’50, χωρίς επαρκές σύστημα υγείας, με εργασιακή εκμετάλλευση, σε περιβάλλον καταναλωτικής αδυναμίας και κοινωνικής επισφάλειας - όπως ακριβώς τα περιγράφουν οι στατιστικές καταγραφές. Για να μπορούν να υλοποιούνται τα 14 δισ. των απευθείας αναθέσεων και τα μεγάλα έργα προμηθειών μεταξύ των λίγων κολοσσών, των funds, των εταιρειών ενέργειας και των ξένων επενδυτών», συμπληρώνει.

«Αυτή την Ελλάδα θέλει η συντηρητική παράταξη και δεν πρόκειται ποτέ να κάνει κάτι για την καταπολέμηση της ακρίβειας, την ενδυνάμωση των νέων, την ενίσχυση των μισθωτών, των συνταξιούχων και της μικρής επιχειρηματικότητας».

ΠΑΣΟΚ: Κυβερνητική ομολογία αποτυχίας 

«Ακάθεκτη η Νέα Δημοκρατία συνεχίζει τους "επικοινωνιακούς βομβαρδισμούς" προσπαθώντας να πείσει τους καταναλωτές και την ελληνική κοινωνία για τις πολιτικές της επιλογές. Χθες ήταν το ψευδεπίγραφο νέο παραγωγικό μοντέλο, σήμερα είναι η μείωση τιμών σε μόλις 123 προϊόντα για ένα δίμηνο», αναφέρει δήλωση του Γιώργου Νικητιάδη, υπεύθυνου Κ.Τ.Ε Ανάπτυξης ΠΑΣΟΚ.

«Μετά την αποδεδειγμένη αποτυχία της να αντιμετωπίσει το κύμα ακρίβειας με καλάθια και διάφορα pass ,οι ανακοινωθείσες μειώσεις τιμών σε 123 προϊόντα από τα χιλιάδες που έχει κάθε super market, είναι σταγόνα στον ωκεανό», προσθέτει.

«Αναμένουμε το Υπ. Ανάπτυξης να μας ανακοινώσει, πέρα από τα προϊόντα που διατείνεται ότι μειώθηκαν οι τιμές τους και εκείνα στα οποία διαπιστώνεται ότι έχει αυξήσει το περιθώριο κέρδους τους, για να γνωρίζει ο καταναλωτής».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v