Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αναβαθμίζεται το Enterprise Greece, έρχεται ο «Συνήγορος του Επενδυτή»

Διαγωνισμός 12 εκατ. ευρώ από την Κοινωνία της Πληροφορίας. Πώς αναδιοργανώνεται η πλατφόρμα του Enterprise Greece. Χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Αναβαθμίζεται το Enterprise Greece, έρχεται ο «Συνήγορος του Επενδυτή»

«Γκάζι» πατάει η Κοινωνία της Πληροφορίας για να δημοπρατήσει τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης προκειμένου να προλάβει το στενό χρονοδιάγραμμα που λήγει στο τέλος του 2025. Στο πλαίσιο αυτό προχώρησε στην διενέργεια Ηλεκτρονικού Διεθνούς Ανοικτού Άνω των Ορίων Διαγωνισμού για το έργο: «Ψηφιοποίηση Δικτύου Οικονομικής Διπλωματίας» της Δράσης «Ψηφιοποίηση δικτύου οικονομικής διπλωματίας & δράσεις κατάρτισης εξαγωγών».

Η συνολική εκτιμώμενη αξία σύμβασης ανέρχεται σε 12.054.002,80 ευρώ, ενώ αντικείμενο αποτελεί η παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού και ανάπτυξης συστημάτων πληροφορικής, καθώς και η παροχής μιας δέσμης συναφών υπηρεσιών αναδιοργάνωσης και συμβουλευτικής, προκειμένου για την τεχνολογική μεταρρύθμιση και ψηφιοποίηση του εθνικού δικτύου οικονομικής διπλωματίας καθώς και την ενίσχυση της ψηφιακής ικανότητας του Enterprise Greece.

Το έργο θα υποβοηθήσει την προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων και την αύξηση των εξαγωγών και με την αύξηση της αποτελεσματικότητας του δικτύου θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη της οικονομικής βιωσιμότητας και του μετασχηματισμού των επιχειρήσεων. Συνδράμει επίσης στην ενίσχυση και αναδιοργάνωση του Enterprise Greece προκειμένου, με βάση τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές, να αποτελέσει έναν σύγχρονο βραχίονα στήριξης της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας, εφάμιλλο των αντίστοιχων επιτυχημένων φορέων του εξωτερικού.

Επιδιώκεται η απλούστευση, ψηφιοποίηση, βελτιστοποίηση και αυτοματοποίηση των διαδικασιών του Enterprise Greece που αφορούν τόσο την εσωτερική λειτουργία του Οργανισμού όσο και τις εξωστρεφείς υπηρεσίες που παρέχει σε επενδυτές και εξαγωγείς.

Το αντικείμενο του έργου

Συγκεκριμένα αντικείμενο του έργου είναι τα παρακάτω:

  1.  Επέκταση του Export Helpdesk που αφορά τον Τομέα Εξαγωγών, προκειμένου για την υποστήριξη και του Τομέα Επενδύσεων και την επίτευξη ενός κοινού πλαισίου και συστήματος υποστήριξης και εξυπηρέτησης των συναλασσομένων με το ΕΕG.
  2. Ψηφιοποίηση και ενίσχυση με την χρήση τεχνολογίας του θεσμού του «Διαμεσολαβητή του Επενδυτή» (Ombudsman Service) που αποτελεί διεθνή πρακτική, η οποία συνδράμει στην απεμπλοκή και διευκόλυνση υλοποίησης επενδυτικών σχεδίων.
  3. Ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών (υποβολές φακέλων, αξιολόγηση, εγκρίσεις, παρακολούθηση, χρονοδιάγραμμα απόκρισης στους ενδιαφερομένους κλπ) για τις υπηρεσίες που παρέχει το EEG στoν επιχειρηματικό κόσμο.
  4. Ανασχεδιασμός του συστήματος Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου και Διαχείρισης Εγγράφων, προκειμένου να υποστηρίξει τις νέες ψηφιοποιημένες υπηρεσίες του οργανισμού και να διασυνδέεται με τις λοιπές εφαρμογές του παρόντος έργου.
  5. Συνδρομητική πρόσβαση για την απόκτηση δομημένων δεδομένων σε επιλεγμένα συστήματα και βάσεις δεδομένων.
  6. Σύστημα γεωαπεικόνισης με χάρτες και υπόβαθρα για την αποτύπωση σε γεωγραφικούς χάρτες συγκεκριμένων πληροφοριών (αγορών στόχου, επιχειρήσεων, γεγονότων, εκδηλώσεων) με σκοπό την καλύτερη δυνατή οπτικοποίηση της πληροφορίας και εύρεση αυτής.
  7. Σχεδιασμός και ανάπτυξη εργαλείου διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) το οποίο να επεξεργάζεται και να διαχειρίζεται τα στοιχεία των συναλλασσομένων με τον οργανισμό (επενδυτές, εξαγωγείς, πιθανοί νέοι ενδιαφερόμενοι, εκθέτες κλπ) και όλη την διαδικασία και διαδρομή από την διερεύνηση ευκαιρών, συνεργασιών και επενδύσεων μέχρι την αξιολόγηση της συνεργασίας και την «after-sales» διαδικασία.
  8. Παροχή περιβάλλοντος ασφαλούς διαμοιρασμού και διαφύλαξης αρχείων (digital vault) για την εξυπηρέτηση της συνεργασίας με επενδυτές και άλλους συναλασσομένους.
  9. Σχεδιασμός και ανάπτυξη οριζόντιου υποσυστήματος Επιχειρησιακης Ευφυϊας & Αναφορών το οποίο θα συνθέτει στοιχεία πρωτογενών, δευτερογενών ή επεξεργασμένων από τα επιμέρους υποσυστήματα του έργου για την άμεση παραγωγή αναφορών.
  10. Προμήθεια περιφερειακού εξοπλισμού για την κάλυψη της αναμενόμενης αύξησης των αναγκών του οργανισμού σε προσωπικό, εξάπλωση με ίδρυση γραφείων ανά την χώρα κλπ.
  11. Πλατφόρμα κυβερνοασφάλειας για ανίχνευση και απόκριση δικτύου (NDR) που θα ανιχνεύει απειλές / περιστατικά ασφάλειας στον κυβερνοχώρο παρακολουθώντας όλη την κίνηση του δικτύου του έργου και αναλύοντας τα συμβάντα καθώς και λύση προστασίας βάσεων δεδομένων.
  12. Παροχή υπηρεσιών ψηφιοποίησης έγχαρτου αρχείου του Οργανισμού.
  13. Υλοποίηση Μελέτης Διαλειτουργικότητας και ανάπτυξη οριζόντιου μηχανισμού εσωτερικής και εξωτερικής διαλειτουργικότητας με βάση την αρχή «only-once».
  14. Η παροχή ενός συνόλου υπηρεσιών αναδιοργάνωσης διαδικασιών, νομικής υποστήριξης σε θέματα θεσμικού και κανονιστικού πλαισίου, σχεδιασμού και ανάπτυξης εφαρμογών, εκπαίδευσης, πιλοτικής & δοκιμαστικής λειτουργίας και δημοσιότητας.
  15. Σχεδιασμός και ανάπτυξη νέων καναλιών ψηφιακής επικοινωνίας με επενδυτές και ευρύτερα το κοινό του Οργανισμού.
  16. Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εγκατάσταση συστήματος πύλης για την «Εθνική Πύλη για την Εξωστρεφή Επιχειρηματικότητα»

Σκοπός και στόχοι της σύμβασης

Στο πλαίσιο του  έργου επιδιώκεται η απλούστευση, ψηφιοποίηση, βελτιστοποίηση και αυτοματοποίηση των διαδικασιών της Enterprise Greece που αφορούν τόσο στην εσωτερική του λειτουργία τού Οργανισμού όσο και τις εξωστρεφείς υπηρεσίες που παρέχει σε επενδυτές και εξαγωγείς, καθώς και η ανάπτυξη της εθνικής πύλης εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας, η οποία θα αποτελέσει την ενιαία πύλη εξωστρέφειας, ενσωματώνοντας και αναβαθμίζοντας τα υφιστάμενα συστήματα. Oι νέες τεχνολογίες αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα, οπότε αναπτύσσονται ψηφιακά εργαλεία εξωστρέφειας και διευκόλυνσης των επενδύσεων και σχεδιάζεται ένα σύνολο συμβουλευτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών αναδιοργάνωσης διαδικασιών.

Οφέλη 

Η υλοποίηση του έργου θα προσδώσει σειρά από οφέλη και δυνατότητες, όπως η δυνατότητα βέλτιστης διαχείρισης των πόρων της εταιρείας, η δυνατότητα ηλεκτρονικής διαχείρισης των πληροφοριών της εταιρείας, η ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ικανοποίηση των εκάστοτε αιτημάτων πολιτών ή φορέων και η δυνατότητα άμεσης αξιοποίησης και διάθεσης των πληροφοριών της εταιρείας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v