Στην ενίσχυση της παρουσίας της στην Ελλάδα με την ένταξη περισσότερων ξενοδοχείων κάτω από την ομπρέλα της και την περαιτέρω ανάπτυξη της Wyndham Residences, του βραχίονα διαχείρισης παραθεριστικών κατοικιών (branded residences), επενδύει η Wyndham Hotels & Resorts, μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως.
Στην κατεύθυνση αυτή, η αμερικανική εταιρεία, η οποία επί του παρόντος συνεργάζεται με 13 ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα, μόλις πριν από λίγες ημέρες υπέγραψε μία ακόμη συμφωνία για την ανάληψη διαχείρισης μιας μονάδας στη Βόρεια Ελλάδα.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της αλυσίδας προβλέπει, εκτός από τη διείσδυση στην αγορά των branded residences, την ενίσχυση του αποτυπώματός της σε δημοφιλείς προορισμούς της χώρας και σε προορισμούς με χαμηλότερη τουριστική ανάπτυξη, αλλά σημαντικές προοπτικές εξέλιξης. Στο πλαίσιο αυτό, ποντάρει στην προσθήκη υφιστάμενων ξενοδοχειακών μονάδων στο protfolio της, με τις απαραίτητες προσαρμογές σε soft brands της όπως το Trademark Collection by Wyndham και το Registry Collection Hotels.
«Οι δύο άξονες πάνω στους οποίους εδράζεται η ενίσχυση της παρουσίας της Wyndham Hotels & Resorts στην Ελλάδα αφορούν αφενός την ανάπτυξή μας σε προορισμούς της νησιωτικής και της ηπειρωτικής χώρας, όπως για παράδειγμα η Καβάλα και τα Ιωάννινα, και αφετέρου τη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου branded residences», τόνισε, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο σχετικής ενημέρωσης, ο Βασίλης Θεμελίδης (φωτ.), Regional Director South & East Europe της Wyndham Hotels & Resorts, η οποία μέχρι σήμερα αναπτύσσεται στην Ελλάδα μέσω franchise.
Τα 13 ξενοδοχεία που φέρουν ένα από τα brands της Wyndham Hotels & Resorts στην Ελλάδα βρίσκονται σε δημοφιλείς τουριστικούς -και όχι μόνο- προορισμούς της χώρας, στη Ρόδο, στην Κρήτη, στην Κέρκυρα, στη Χαλκιδική, στο Λουτράκι, στην Αλεξανδρούπολη, καθώς και στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα, στην Αθήνα και ευρύτερα στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη. H αλυσίδα έχει αναπτύξει συνεργασία στρατηγικής σημασίας με τη Zeus International του Χάρη Σιγανού, η οποία έχει αναλάβει το management 8 εκ των 13 ξενοδοχείων.
Ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων της εισηγμένης αλυσίδας βρίσκονται επίσης η περαιτέρω ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του προγράμματος επιβράβευσης Wyndham Rewards, η εκπαίδευση προσωπικού και η δημιουργία ενός talent hub στην Αθήνα, με σκοπό την ανάπτυξη της αγοράς και την υποστήριξη των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων.
Στο πλαίσιο αυτό, η Wyndham Hotels & Resorts υπέγραψε φέτος μνημόνιο με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο για την από κοινού προώθηση της επιστημονικής και διοικητικής συνεργασίας των δύο φορέων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη συνεργασία της Wyndham Hotels & Resorts με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Οι επενδύσεις
Στο χαρτοφυλάκιο των 13+1 ξενοδοχείων της Wyndham Hotels & Resorts ανήκουν, μεταξύ άλλων, τα Wyndham Loutraki Poseidon Resort και Ramada Loutraki Poseidon Resort στο Λουτράκι. Τα δύο ξενοδοχεία, ιδιοκτησίας του ομίλου Comer, έχουν συνολική δυναμικότητα περίπου 320 δωματίων, εκ των οποίων 17 διαθέτουν ιδιωτική πισίνα και 12 τζακούζι. Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τον Παύλο Παναγιωτόπουλο, Hotel Manager των δύο μονάδων, έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ.
«Έχει ολοκληρωθεί το 80% των έργων ανακαίνισης των δύο resorts και μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να προστεθεί στη δυναμική των ξενοδοχείων το νέο εστιατόριο Anemos Seaside Restaurant», τόνισε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, μετά την ολοκλήρωση και της τρίτης φάσης ανακαίνισης του συγκροτήματος, θα εκκινήσει το project ενεργειακής αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, βάσει του προγράμματος πιστοποίησης Wyndham Green. «Τα δύο ξενοδοχεία, το Wyndham Loutraki Poseidon Resort και το Ramada Loutraki Poseidon Resort, θα είναι τα πρώτα της εταιρείας στην Ελλάδα που θα πιστοποιηθούν ως “πράσινα”», επεσήμανε ο Π. Παναγιωτόπουλος.
Όπως τόνισε, δε, ο επικεφαλής των δύο ξενοδοχείων, για πρώτη φορά φέτος η σεζόν στο συγκρότημα του Λουτρακίου ξεκίνησε τον Μάρτιο και στόχος είναι να λειτουργήσει απρόσκοπτα μέχρι τα Χριστούγεννα, στο πλαίσιο της προσπάθειας για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Σε ό,τι αφορά το μείγμα των πελατών των ξενοδοχείων, το μεν Wyndham Loutraki Poseidon Resort βασίζεται κατά κύριο λόγο στη γερμανική αγορά και τη διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων, το δε Ramada Loutraki Poseidon Resort απευθύνεται κυρίως σε tour operators, με βασικές πηγές επισκεπτών της τη Γαλλία, τη Σκανδιναβία, την Πολωνία και τη Σερβία.
Σύμφωνα με τους επιτελείς των δύο ξενοδοχείων, ο τζίρος τους σε ετήσια βάση τα τελευταία χρόνια ενισχύθηκε κατά 40%, ενώ για τη φετινή σεζόν προβλέπεται περαιτέρω άνοδος 25%, βάσει των προκρατήσεων.
Σχολιάζοντας την πορεία της σεζόν, ο Β. Θεμελίδης τόνισε: «Μετά την πανδημία ο κόσμος διψάει για εμπειρίες, για ταξίδια. Η Ελλάδα έχει επανατοποθετηθεί στον διεθνή τουριστικό χάρτη». Επεσήμανε, μάλιστα, ότι, μεταξύ άλλων, η αλυσίδα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενδυνάμωση των κρατήσεων από κύριες αγορές, όπως είναι η αμερικανική, αλλά και στην αύξηση των τουριστικών ροών από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ασίας, της Λατινικής Αμερικής και της Ινδίας.
Η ταυτότητα
Η Wyndham Hotels & Resorts είναι η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, με περίπου 9.200 ξενοδοχεία δυναμικότητας 876.000 δωματίων σε περισσότερες από 95 χώρες, σε 6 ηπείρους. Η εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 25 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων.
Μεταξύ άλλων, την τελευταία πενταετία η εισηγμένη έχει επενδύσει πάνω από 275 εκατ. δολάρια σε καινοτόμες τεχνολογικές επενδύσεις, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων να έχουν πρόσβαση σε τεχνολογία κορυφαίας κλάσης από προμηθευτές που ηγούνται στον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων καινοτόμων συστημάτων διαχείρισης ιδιοκτησίας (Property Management Systems) και εσόδων (Revenue Management Systems), καθώς και ενός εξακολουθητικά αυξανόμενου αριθμού μελών, με πάνω από 108 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη στο πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards παγκοσμίως.
Παράλληλα, η Wyndham Hotels & Resorts εφαρμόζει τις διεθνείς πρακτικές βιωσιμότητας μέσω του προγράμματος Wyndham Green. Με την εφαρμογή του προγράμματος, αντιμετωπίζονται προληπτικά βασικά ζητήματα που απασχολούν τον παγκόσμιο τουρισμό, όπως η κλιματική αλλαγή, η ενεργειακή απόδοση, η εξοικονόμηση νερού, η μείωση της ποσότητας απορριμμάτων με ανακύκλωση και ελαχιστοποίηση των πλαστικών μιας χρήσης και την προστασία φυσικών οικοτόπων.