Ξεκίνησε νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης για κρατούμενος στα Χανία

Το πρόγραμμα «Συντηρητές Κτιρίων» διαρκεί 250 ώρες και απευθύνεται σε 15 άτομα. Υλοποιείται μέσω του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Ρέντη της ΔΥΠΑ και εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας της τελευταίας με τη ΓΓ Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπ. Προστασίας του Πολίτη.

Ξεκίνησε νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης για κρατούμενος στα Χανία

Ξεκίνησε σήμερα, Δευτέρα 22 Απριλίου 2024, το νέο εξειδικευμένο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην ειδικότητα «Συντηρητές Κτιρίων» στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Χανίων.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα, διάρκειας 250 ωρών, απευθύνεται σε 15 κρατούμενους και έχει ως στόχο με την ολοκλήρωσή του, να είναι ικανοί να αναγνωρίζουν την τεχνολογία υλικών των κτιρίων, να εκτελούν επεμβάσεις διορθωτικής συντήρησης-επισκευής, να εφαρμόζουν τις κατάλληλες τεχνικές αποκατάστασης βλαβών στις υδραυλικές και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και να πραγματοποιούν απλές ξυλουργικές και οικοδομικές εργασίες χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία και υλικά.

Το πρόγραμμα κατάρτισης υλοποιείται μέσω του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) Ρέντη της ΔΥΠΑ, ενώ εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα των ΚΔΒΜ της ΔΥΠΑ στοχεύουν στην αποτελεσματική σύνδεση της επαγγελματικής κατάρτισης με την απασχόληση μέσω ολοκληρωμένων παρεμβάσεων, την πρόληψη της μακροχρόνιας ανεργίας αλλά και την επαγγελματική κατάρτιση ευάλωτων πληθυσμιακών ομάδων που απειλούνται με αποκλεισμό από την αγορά εργασίας.

Η ΔΥΠΑ θέτει ως προτεραιότητα τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης που απευθύνονται σε κρατούμενους, με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους σε επαγγελματικά πεδία που έχουν ζήτηση στην αγορά εργασίας και την ουσιαστική υποστήριξή τους στο νέο τους ξεκίνημα έπειτα από την αποφυλάκισή τους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v