Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το come back της Creta Farm ξαναμοιράζει την πίτα στα αλλαντικά

Η επιστροφή της κρητικής εταιρείας στο ράφι των σούπερ μάρκετ ανέτρεψε τα δεδομένα σε μια αγορά αξίας 408 εκατ. ευρώ Οι κερδισμένοι και ποιοι καταγράφουν απώλειες.

Το come back της Creta Farm ξαναμοιράζει την πίτα στα αλλαντικά

Το φράγμα των 408 εκατ. ευρώ έσπασαν πέρυσι οι πωλήσεις αλλαντικών από τα σούπερ μάρκετ καταγράφοντας ανάπτυξη 3% σε επίπεδο αξίας έναντι του 2022 όπου είχαν διαμορφωθεί στα 396 εκατ. ευρώ.

Δεν ήταν, όμως, για όλους μια καλή χρονιά από άποψη πωλήσεων σε αξία. Και αυτό, με βάση τα στοιχεία από τις εταιρείες μέτρησης της κατανάλωσης, συνδέεται με την επιστροφή στο ράφι της Creta Farms η οποία ανακτά το χαμένο έδαφος. Σύμφωνα με τα στοιχεία η Creta Farms εμφανίζεται στην τρίτη θέση σε ότι αφορά τις πωλήσεις της σε αξία οι οποίες μέσα σε μια χρονιά ενισχύθηκαν κατά 17,2%.

Την πρωτοκαθεδρία έχουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που πέρυσι τζίραραν πάνω από 125 εκατ. ευρώ (ανάπτυξη 5,5% έναντι του 2022). Δηλαδή πάνω από 1 στα 3 ευρώ που ξοδεύονται στο σούπερ μάρκετ για την αγορά αλλαντικών κατευθύνεται στα PL.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η εταιρεία Υφαντής οι πωλήσεις της οποίας μειώθηκαν 1% στα 85,388 εκατ. ευρώ και στην τέταρτη θέση η Νίκας που εμφανίζει απώλειες 17,6% και οι πωλήσεις της σε αξία έχουν υποχωρήσει στα 44,314 εκατ. ευρώ.

Στους κερδισμένους η βοερειοελλαδίτικη αλλαντοβιομηχανία Πασσιάς που πούλησε αλλαντικά αξίας 11,118 εκατ. ευρώ (+4,7% έναντι του 2022), η Βερούκας με ανάπτυξη πωλήσεων 27,2% στα 3,077 εκατ. ευρώ και η Φλωρίδης με αύξηση 19,4% στα 3,646 εκατ. ευρώ.

Από την άλλη πλευρά απώλειες σε επίπεδο τζίρου έγραψε η Λακωνική Τροφίμων (-2,6%) που είναι ομόσταβλη με την Creta Farms και η εταιρεία Έδεσμα οι πωλήσεις της οποίας υποχώρησαν στα 3,976 εκατ. ευρώ καταγράφοντας απώλειες της τάξεως του 9,6%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v