Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αναβαθμίζεται η πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού

Ένα ακόμα σημαντικό έργο του Ταμείου Ανάκαμψης δημοπράτησε η Κοινωνία της Πληροφορίας. Τι αλλάζει στην πλατφόρμα εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και στον μηχανισμό έγκαιρης προειδοποίησης.

Αναβαθμίζεται η πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού

Η τόνωση του αισθήματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας των οφειλετών μέσα από την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, αλλά και η εξοικονόμηση πόρων και η διασφάλιση των δεδομένων αποτελούν στόχο του έργου αναβάθμισης για τις πλατφόρμες εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και έγκαιρης προειδοποίησης που φιλοξενούνται και λειτουργούν στην κεντρική πληροφοριακή υποδομή της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ).

Το έργο «(1) Αναβάθμιση Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για την Υποστήριξη του Μηχανισμού Έγκαιρης Προειδοποίησης και (2) Αναβάθμιση Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών για φυσικά και νομικά πρόσωπα» με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5189871, του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» προκηρύχθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας και έχει προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 2,7 εκατ. ευρώ.

Αντικείμενο της σύμβασης

Αντικείμενο της Σύμβασης είναι η υλοποίηση αλλαγών, προσθηκών, αναβαθμίσεων και βελτιώσεων και η τεχνική υποστήριξη ως προς την αντιμετώπιση βλαβών και αστοχιών στις υφιστάμενες πλατφόρμες του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης του ν. 4738/2020. Ο προϋπολογισμός του έργου έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις  τιμές για τις επιμέρους εργασίες που περιλαμβάνονται στο φυσικό αντικείμενο του έργου

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τον Ανάδοχο περιλαμβάνουν:

  1. Προοδευτική και συνεχώς προσαρμοζόμενη υλοποίηση (κατά αναλογία με μεθοδολογίες Agile) αλλαγών, προσθηκών, αναβαθμίσεων και βελτιώσεων στις υφιστάμενες πλατφόρμες του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών του ν. 4738/2020 και του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης του ν. 4738/2020. 
  2. Τεχνική Υποστήριξη, αντιμετώπιση βλαβών και αστοχιών (bugs), των πλατφορμών: α) του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και β) του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης του ν. 4738/2020
  3. Παροχή εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού (π.χ. οδηγοί χρήσης), εκπαίδευσης επιχειρησιακών διαχειριστών και  χρηστών της υπηρεσίας και των εμπλεκόμενων πιστωτών.

Επισημαίνεται ότι οι ανωτέρω υπηρεσίες των σημείων 1, 2 απαιτείται να προσφέρονται χωρίς μείωση του επιπέδου τους και κατά την υλοποίηση των αλλαγών και των αναβαθμίσεων καθώς οι ανωτέρω πλατφόρμες θα παραμένουν σε πλήρη παραγωγική λειτουργία. Επίσης όλες οι ανωτέρω προβλεπόμενες υπηρεσίες απαιτείται να διαχειρίζονται και να καταγράφονται τυπικά με χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας η οποία θα παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες διαχείρισης αιτημάτων και διαχείρισης έργου και η οποία θα παρασχεθεί από τον ανάδοχο.

Σκοπιμότητα και αναμενόμενα οφέλη

Σκοπός της παρούσας σύμβασης είναι:

α) η εξασφάλιση πλήρους και συνεχούς λειτουργικότητας της πλατφόρμας του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και της πλατφόρμας του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης

β) η διασφάλιση της πληρότητας, ακεραιότητας, εμπιστευτικότητας και ασφάλειας των δεδομένων κατά τη χρήση και τη δικτυακή διακίνησή τους

γ) Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των αλλαγών, προσθηκών, αναβαθμίσεων και βελτιώσεων στις υφιστάμενες πλατφόρμες του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης να είναι απολύτως συμβατές με την υφιστάμενη αρχιτεκτονική,

δ) η εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας με τρίτα συστήματα μέσω χρήσης σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδομένων, καθώς και η εξυπηρέτηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των χρηστών της πλατφόρμας.

Η βελτιστοποίηση της πλατφόρμας του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και της πλατφόρμας του μηχανισμού έγκαιρης προειδοποίησης θα προσδώσει σειρά από οφέλη, όπως:

  • Τόνωση του αισθήματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας των οφειλετών
  • Εξοικονόμηση πόρων
  • Μείωση λειτουργικού κόστους
  • Μείωση διαχειριστικού φόρτου για την επίλυση βλαβών και αστοχιών και την διαχείριση του   συστήματος με την υλοποίηση των απαιτούμενων αναβαθμίσεων και βελτιώσεων
  • Προστασία και  ασφάλεια των δεδομένων
  • Ταχύτερη διεκπεραίωση των διαδικασιών
  • Βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των διαδικασιών
  • Βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στους χρήστες των πλατφορμών

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του συστήματος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v