Το ελληνικό gaming ταξίδεψε στη Γερμανία 23-27 Αυγούστου 2023 και συμμετείχε στη διεθνή εμπορική έκθεση Gamescom International Trade Fair, το μεγαλύτερο και σημαντικότερο γεγονός στο χώρο του gaming παγκοσμίως.
Ο Σύλλογος Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος (GDA Greece), σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) συνδιοργάνωσαν τη συμμετοχή ελληνικών εταιρειών ψηφιακών παιχνιδιών στην Indie Arena της έκθεσης.
Παράλληλα σε συνεργασία με το gi-Cluster οργανώθηκε στη business area της έκθεσης, συνάντηση εργασίας που απευθυνόταν σε εκδότες παιχνιδιών, επενδυτικά σχήματα και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη. Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν η ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής αγοράς, η διασύνδεσή της με την παγκόσμια βιομηχανία παιχνιδιών, η προβολή των ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ψηφιακών παιχνιδιών και η επίτευξη νέων συνεργασιών.
Η συμμετοχή στην τριήμερη αυτή εμπορική έκθεση ανέδειξε ως σημαντικό παράγοντα για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου καινοτομίας, συμπ. των ψηφιακών παιχνιδιών, τη διασύνδεση του τομέα και με άλλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με φορείς άλλων χωρών, την επίλυση θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο, τη συντονισμένη προβολή και υποστήριξή του στην πρόσβαση γνώσεων, ταλέντων και κεφαλαίων.
Η συνάντηση εργασίας χρηματοδοτήθηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης του ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020) με τίτλο «Συνεργατικοί Σχηματισμοί Καινοτομίας», με Ενδιάμεσο Φορέα Υλοποίησης τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας, και συγχρηματοδοτήθηκε από Εθνικούς και Κοινοτικούς πόρους μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
Στην εθνική αποστολή συμμετείχαν οκτώ εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη βιομηχανία των video games στην Ελλάδα (Arcweave, beyondthosehills, Cymban, eNVy softworks, Eteros Studios, Funigami, Terahard, Traptics).
Στο πλαίσιο της έκθεσης και των δράσεων δικτύωσης, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 100 συναντήσεις με διεθνείς εταιρείες συμπεριλαμβανομένων των Epic Games, Microsoft, Square Enix, Raw Fury, tinyBuild και Plug In Digital και συζητήθηκαν τόσο θέματα χρηματοδότησης των εκάστοτε έργων, όσο και το γενικότερο εγχώριο περιβάλλον της βιομηχανίας των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.