Τουρισμός: Ποιες μακρινές αγορές «ψηφίζουν» φέτος Ελλάδα

Στους κορυφαίους προορισμούς Αυστραλών, Αμερικανών, Καναδών και Βραζιλιάνων η χώρα μας, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών. Τα τρία βασικά κριτήρια για την επιλογή.

Τουρισμός: Ποιες μακρινές αγορές «ψηφίζουν» φέτος Ελλάδα

Ψηλά στη λίστα με τους δημοφιλείς προορισμούς των ταξιδιωτών από μακρινές αγορές, με αιχμή την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Βραζιλία, βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με το Ταξιδιωτικό Βαρόμετρο Μακρινών Αγορών που δημοσίευσαν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (European Travel Commission - ETC) και η Eurail BV και εστιάζει την πρόθεση των τουριστών για αποδράσεις στην Ευρώπη το διάστημα Μαΐου - Αυγούστου.

Συγκεκριμένα, στο top 10 των δημοφιλέστερων προορισμών των Αμερικανών κατατάσσεται η Ελλάδα, συγκεντρώνοντας το 12% των προτιμήσεών τους. Η Γαλλία βρίσκεται στην πρώτη θέση, με μερίδιο 37%, και έπονται Ιταλία (28%), Ηνωμένο Βασίλειο (23%), Γερμανία (19%) και Ισπανία (15%).

Με μερίδιο 18% η Ελλάδα κατατάσσεται στην έκτη θέση των προορισμών που θέλουν να ταξιδέψουν τους επόμενους μήνες οι Αυστραλοί, στην κορυφή των προτιμήσεων των οποίων βρίσκεται η Γαλλία με μερίδιο 42%. Ακολουθούν το Ηνωμένο Βασίλειο (35%), η Γερμανία (29%), η Ιταλία (28%) και η Ισπανία (21%).

Στην έκτη θέση βρίσκεται η Ελλάδα και στις προτιμήσεις των Βραζιλιάνων ταξιδιωτών, με μερίδιο 13%. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Πορτογαλία (42%) και έπονται Γαλλία (36%), Ιταλία (33%), Ισπανία (21%) και Γερμανία (17%).

Μία θέση πιο πάνω, στην πέμπτη κατατάσσεται η Ελλάδα, μαζί με τη Γερμανία και μερίδιο 18%, όσον αφορά τις προτιμήσεις των Καναδών, σύμφωνα με το ίδιο Βαρόμετρο. Για άλλη μια φορά η Γαλλία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών (31%), με την Ιταλία (28%) να βρίσκεται στη δεύτερη θέση, το Ηνωμένο Βασίλειο (25%) στην τρίτη και την Ισπανία (19%) στην τέταρτη.

Απούσα είναι, την ίδια στιγμή, η Ελλάδα από τη λίστα των Ιαπώνων και των Κινέζων, με τη Γαλλία να προπορεύεται με μερίδιο 27% και 56% αντίστοιχα.

Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, σύμφωνα με το εν λόγω Βαρόμετρο, η Ευρώπη παραμένει κορυφαία επιλογή για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων το διάστημα Μαΐου - Αυγούστου. Μάλιστα, σχεδόν οι μισοί από αυτούς που σχεδιάζουν να επισκεφθούν τη Γηραιά ήπειρο, είναι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες, γεγονός που υποδηλώνει την ικανότητα της Ευρώπης να καλλιεργεί θετική φήμη, να ικανοποιεί τους ταξιδιώτες και να τους δελεάζει να επιστρέψουν. Ωστόσο, το κόστος επηρεάζει καθοριστικά τις αποφάσεις των ταξιδιωτών, με το 32% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι θα επιλέξει το επόμενο ευρωπαϊκό προορισμό του με βάση τις τιμές.

Πιο συγκεκριμένα, η σχέση ποιότητας/τιμής αποτελεί πλέον ένα βασικό κριτήριο επιλογής προορισμού για τους ταξιδιώτες, καθώς σταθμίζουν τις επιλογές τους.

Τα τρία κορυφαία κριτήρια για την επιλογή προορισμού είναι πλέον η ασφάλεια (39%), οι τουριστικές εγκαταστάσεις (35%) και οι προσιτές τιμές (32%). Μάλιστα, το 37% περιορίζει τις δαπάνες για shopping και το 30%, προκειμένου να περιορίσει τον προϋπολογισμό του ταξιδιού του, στρέφεται σε πακέτα all-inclusive, αξιοποιώντας προγράμματα επιβράβευσης και κλείνοντας φθηνότερα καταλύματα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v