Μετρό Θεσσαλονίκης: Δυο προσφορές για το ΣΔΙΤ συντήρησης και λειτουργίας

Την επόμενη εβδομάδα η αποσφράγιση των προσφορών από τις δυο κοινοπραξίες. «Ενδιάμεσος» φορέας του έργου η κοινοπραξία Άκτωρ-Hitachi-WEBUILD.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Δυο προσφορές για το ΣΔΙΤ συντήρησης και λειτουργίας

Οι κοινοπραξίες Άκτωρ ΠαραχωρήσειςNeo Trans (Κορέα) και ATM (Ιταλία)-Egis (Γαλλία) κατέθεσαν σήμερα δεσμευτικές προσφορές στο διαγωνισμό για τη συντήρηση και λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ, με συνολική εκτιμώμενη αξία με ΦΠΑ είναι 362,08 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ 292 εκατ. ευρώ), και αφορά σε 11ετή σύμβαση με τον ανάδοχο. Στο έργο περιλαμβάνεται η συντήρηση των σταθμών, των σηράγγων, καθώς και του τροχαίου υλικού, τόσο της βασικής γραμμής, όσο και της επέκτασης προς Καλαμαριά.

Σημειώνεται ότι προς το παρόν το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκεται υπό κατασκευή από την κοινοπραξία Άκτωρ- Hitachi- WEBUILD με ορίζοντα παράδοσης το 2024.

Σύμφωνα δε με σχετική τροπολογία – και έως ότου κατακυρωθεί ο παραπάνω διαγωνισμός - την ευθύνη για τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του μετρό Θεσσαλονίκης δύναται να αναλάβει για περίοδο 2 + 1 ετών η κοινοπραξία κατασκευής του έργου, η οποία θα μεταβιβάσει στον νέο ανάδοχο την ευθύνη σε επόμενο χρόνο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v