Πώς κινήθηκε η αγορά την περίοδο των γιορτών

Οι περισσότερες συναλλαγές με κάρτα σε ένα λεπτό διενεργήθηκαν την Παραμονή των Χριστουγέννων. Ποια είδη βρέθηκαν στην κορυφή των καταναλωτικών προτιμήσεων. Τι δείχνει έρευνα της Cardlink.

Πώς κινήθηκε η αγορά την περίοδο των γιορτών

Η Cardlink, μέλος της Worldline, συγκεντρώνει και επεξεργάζεται τα δεδομένα* από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και παρουσιάζει απολογιστικά πώς κινήθηκε η αγορά την περίοδο των εορτών (23/12-08/01).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αγοραστική κίνηση τις ημέρες 23-31 Δεκεμβρίου κινήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με την περσινή εορταστική περίοδο με μια περιορισμένη αύξηση της τάξης του 5% σε σχέση με το 2021. Οι περισσότερες αγορές με κάρτα σε ένα λεπτό διενεργήθηκαν την Παραμονή των Χριστουγέννων, με 5.913 συναλλαγές.

Οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους, με την εστίαση να κατακτά τις τρεις πρώτες θέσεις στην ποσοστιαία αύξηση του αριθμού συναλλαγών σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα, οι συναλλαγές σε Fast food παρουσίασαν αύξηση 50%, σε εστιατόρια 47% και σε καφέ-μπαρ 38%.

Επιπλέον, πρωτιά στις online συναλλαγές κατέλαβε ο κλάδος των τυχερών παιχνιδιών και των στοιχημάτων, αλλά σημαντική αύξηση παρουσίασαν επίσης και οι online κρατήσεις εισιτηρίων για τρένα (+45%) και οι online φορτίσεις για τα διόδια (+49%).

Παραδοσιακά, οι γιορτές αποτελούν ιδανική ευκαιρία για κοντινές ή μακρινές εξορμήσεις. Κορυφαία επιλογή των καταναλωτών για τις ημέρες 23/12-08/01 αποτέλεσαν οι νομοί Ευρυτανίας, Τρικάλων, Πέλλης, Δράμας και Καρδίτσης, δημοφιλείς χριστουγεννιάτικοι προορισμοί.

*Τα στοιχεία αυτά αντικατοπτρίζουν τις γενικές τάσεις της αγοράς και δεν πρέπει να θεωρηθούν αντιπροσωπευτικά του μεριδίου αγοράς της Worldline ή των κερδών της εταιρείας στην Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v