Η επαναπροκήρυξη των δρομολογιακών γραμμών που επρόκειτο να συνδέσουν την Κάσο με την Κάρπαθο, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις με την προηγούμενη προκήρυξη (πλοία Β΄ και Γ΄ Κατηγορίας) αποφασίστηκε ομόφωνα, κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τις γραμμές:
α) Πειραιάς – Θήρα – Ανάφη-Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα Πειραιάς – Θήρα – Ανάφη-Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή
β) Πειραιάς – Θήρα – Ανάφη – Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα Θήρα – Ανάφη -Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Διαφάνι – Χάλκη – Ρόδος και επιστροφή
γ) Πειραιάς – Θήρα -Ηράκλειο -Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Ρόδος και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα Σητεία – Κάσος – Πηγάδια Καρπάθου – Ρόδος και επιστροφή
Για όλες τις ανωτέρω γραμμές θα εκτελείται ένα δρομολόγιο ανά εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου μέχρι την 31/10/2023.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης τόνισε:
«Πιστοί στη δέσμευσή μας από το περσινό καλοκαίρι για την πραγματική αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Καρπάθου και της Κάσου, επαναπροκηρύσσουμε άμεσα τις τρεις κύριες δρομολογιακές γραμμές χωρίς καμιά έκπτωση στην ποιότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης που υποσχεθήκαμε με πλοία Β΄ Κατηγορίας. Είμαι βέβαιος ότι αυτή τη φορά θα υλοποιηθεί ένα πάγιο και διαχρονικό αίτημα των κατοίκων των δυο ακριτικών μας νησιών για τη σύνδεση τους με τον Πειραιά κατά τρόπο που δεν υπολείπεται σε σχέση με τις συνδέσεις του υπόλοιπου ακτοπλοϊκού δικτύου των Δωδεκανήσων. Όπως και τα προηγούμενα δυο χρόνια, παρακολουθούμε κάθε σχετική εξέλιξη προκειμένου να ενισχύσουμε περαιτέρω τις συνδέσεις των νησιών με την Ρόδο και την Κρήτη».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ