Στις 8 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το Forum του CEO Clubs Greece υπό τον τίτλο «Crafting a new Myth». Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, παρουσία 250 καλεσμένων που αποτελούνταν από CEOs-μέλη του Club, μαζί με τις ανώτερες διοικητικές τους ομάδες.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα ακολούθησε σπονδυλωτή διάρθρωση, καθώς δέκα CEOs διηγήθηκαν, αντίστοιχα, δέκα προσωπικές ιστορίες στις οποίες ανέπτυξαν πώς αντιμετώπισαν μία σημαντική δυσκολία αλλάζοντας το αφήγημα το οποίο μέχρι εκείνη τη στιγμή καθοδηγούσε τις ενέργειές τους.
Όλες οι ιστορίες, ανεξάρτητα από τη θεματική τους, σύγκλιναν προς ένα κοινό σημείο: το αφήγημα – τον μύθο – που έχουμε δημιουργήσει για τον εαυτό μας και την ανάγκη αναθεώρησής του σε περιόδους κρίσεων. Όλοι οι ομιλητές υπενθύμισαν στους παρευρισκομένους ότι οι άνθρωποι που μας περιβάλλουν, αποτελούν το σημαντικότερο κεφάλαιο τους καθενός μας, και ότι ο σκοπός (purpose) υπερτερεί τους στόχου (goal).
Οι ομιλίες μοιράστηκαν σε δύο μέρη.
Στο πρώτο, αφηγητές ήταν οι: Σωτήρης Χατζηδάκης (Executive Vice President, CEO Clubs Romania), Κωνσταντίνος Οικονόμου (CEO, Marine Tours), Μαρίνα Μαυρομμάτη (CEO, Printec Group), Μαρία Μπόζογλου (Managing Director, Italy Lines), και Δημήτρης Μιχόπουλος (ex-CEO, MullenLowe Athens), και ακοούθησε συζήτηση με συντονιστή τη Γεωργία Καρτσάνη (President, CEO Clubs Greece).
Στο δεύτερο μέρος, ομιλητές ήταν οι: Αλέξανδρος Αθανασούλας (CEO Stirixis Group), Θάνος Κυριαζής (Managing Director, Miele Hellas), Κώστας Γεράρδος (CEO, Plaisio), Lili Zigoslu (Managing Director, JTI Hellas), και Αλέξανδρος Πατεράκης (Deputy CEO, PPC Group), ενώ τη συζήτηση που ακολούθησε συντόνισε ο Πολυδεύκης Λουκόπουλος (Chairman & Managing Director, Signify Hellas).
Χορηγοί του Forum
- Main Partner: Public Power Corporation S.A - Hellas (ΔEΗ)
- Diamond Partners: BSS, Daikin, Goldair Tourism, LeasePlan, Volvo
- Platinum Partners: Chivas, Coffee Island, Cosmote E-value, HEDNO, FedEx, Generation Y, IWG, MullenLowe Athens, Schneider Electric, STIRIXIS Group, Q PROJECT, Weber Shandwick
- Golden Partners: AIG, Bausch Health, Cisco, EY, Flisvos Marina, Goldair Handling, Iron Mountain, Sargia Partners, Signify
- Silver Partners: AGT, Diastasis S.A., iSquare, Kafkas, Miele, Pressious Arvanitidis, Unison,
- Media Partners: Forbes, OnDeck Media
- Events Partners: Alpha Estate, Juices from Christodoulou Family, Nissos Beer
- ESG Partner: Global Sustain
- H&S Partner: GEP
- Forum Partner: Theofylaktos
«Οι αλλεπάλληλες αλλαγές και προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε πλέον σε καθημερινή βάση μας κάνουν συχνά να αισθανόμαστε αδύναμοι, ιδιαίτερα όταν κατέχουμε ηγετική θέση και καλούμαστε να σηκώσουμε το βάρος της ευθύνης για την οικονομική ευρωστία των οργανισμών και των ομάδων μας» αναφέρει η κα Γεωργία Καρτσάνη, Ιδρυτής και Πρόεδρος του CEO Clubs Greece. «Αν και δεν ελέγχουμε τις περισσότερες ανατροπές (disruptions) που αντιμετωπίζουμε, διατηρούμε τον πλήρη έλεγχο για το σημαντικότερό μας εφόδιο και πλεονέκτημα: το προσωπικό μας αφήγημα. Αυτό θέλαμε να τονίσουμε στο φετινό μας Forum – το 28ο από την ίδρυση του CEO Clubs Greece – και οι ομιλητές ξεπέρασαν κάθε μας προσδοκία. Όχι μόνον μας ενέπνευσαν, θυμίζοντάς μας την ανθρώπινη διάσταση του κάθε CEΟ, αλλά υπογράμμισαν για άλλη μία φορά τη συλλογική σοφία που διαθέτει το Club μας μέσα από τις εμπειρίες των μελών του, και την ανάγκη να παραμένουμε ενωμένοι, ιδιαίτερα στις δύσκολες εποχές, προκειμένου να αναπτυσσόμαστε μαζί, να υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλο, και να συν-δημιουργούμε τις αξίες και τις βάσεις πάνω στις οποίες θα στηριχθεί η νέα εποχή».