Πώς εξελίσσονται τα σιδηροδρομικά έργα Ροδοδάφνη – Ρίο και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα

Τα δύο έργα χρηματοδοτούνται από το Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020».

Πώς εξελίσσονται τα σιδηροδρομικά έργα Ροδοδάφνη – Ρίο και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα

Για την προσυμβατική διαδικασία δύο σημαντικών έργων με αναθέτουσα αρχή την ΕΡΓΟΣΕ, ενημερώθηκε χθες από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις υποδομές, κ. Γιώργο Καραγιάννη και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστο Βίνη, η Διαρκής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής των Ελλήνων.

Οπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, η ενημέρωση αφορούσε το έργο της κατασκευής σταθμών και στάσεων και εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο και του έργου της εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα με κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στο Σ.Σ. Σοφάδων.

Στο έργο της κατασκευής σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων, επιδομής και εγκατάστασης συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο στη νέα γραμμή Κιάτο – Πάτρα, ανάδοχος αναδείχθηκε η ένωση οικονομικών φορέων υπό την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.» με συνολική προσφορά ύψους 129.533.055,57€ (χωρίς Φ.Π.Α). Το έργο θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα τριετίας και προβλέπεται συνολική διάρκεια υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) για 36 μήνες.

Προβλέπεται κατασκευή 28,8 χλμ. διπλής σιδηροδρομικής επιδομής, κατασκευή 3 σιδηροδρομικών σταθμών και 4 στάσεων, κατασκευή ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας και εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση.

Στο δεύτερο έργο με αντικείμενο την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και την κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων ανάδοχος αναδείχθηκε ο οικονομικός Φορέας ΑΒΑΞ Α.Ε με συνολική προσφορά ύψους 52.201.427,17€ (χωρίς Φ.Π.Α),. Το έργο θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα τριετίας και προβλέπεται συνολική διάρκεια υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) για 36 μήνες.

Προβλέπεται εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση, κατασκευή απαραίτητων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, κατασκευή υποδομής και επιδομής στην περιοχή των Σοφάδων, όπου θα κατασκευαστεί παρακαμπτήριος γραμμή μήκους 650 μ.

Τα δύο έργα χρηματοδοτούνται από το Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020».

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης, δήλωσε σχετικά: «Προχωράμε με ταχύτητα στην εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου για την υλοποίηση των έργων, ώστε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα που έχουμε θέσει για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v