Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Γ. Καραγιάννης: Εκσυγχρονίζουμε το σιδηροδρομικό δίκτυο στη Βόρεια Ελλάδα

Επίσκεψη του υφυπουργού Υποδομών στη Θεσσαλονίκη. Εξηλεκτρίζεται η σιδηροδρομική γραμμή για Ειδομένη, δίνοντας ώθηση σε διεθνή δρομολόγια, και κατασκευάζονται νέες γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό, που θα παραδοθούν στο τέλος του χρόνου.

Γ. Καραγιάννης: Εκσυγχρονίζουμε το σιδηροδρομικό δίκτυο στη Βόρεια Ελλάδα

Την πορεία των εργασιών για την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Ειδομένη και την κατασκευή δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό διαπίστωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο επίσκεψης που πραγματοποιεί στη Θεσσαλονίκη.

Συνοδευόμενος από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστο Βίνη, ο κ. Καραγιάννης μετέβη αρχικά στο εργοτάξιο «Θεσσαλονίκη-Ειδομένη» όπου εξελίσσονται εργασίες εγκατάστασης σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου η γραμμή θα είναι ηλεκτροκίνητη, αυξάνοντας τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου. Η συμβατική περίοδος κατασκευής είναι 36 μήνες, ενώ ο ανάδοχος έχει την υποχρέωση συντήρησης των έργων για 36 μήνες από την ολοκλήρωσή τους.

Στη συνέχεια, ο υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τα έργα κατασκευής των δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στην κοίτη του Γαλλικού ποταμού. Οι δύο νέες γέφυρες θα αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες, στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Φλώρινα. Το έργο θα δοθεί προς χρήση στα τέλη του 2022.

Σε δήλωσή του μετά τις συσκέψεις και στα δύο σημεία, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε:

«Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς “τρέχουν” δύο σημαντικά έργα για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και ειδικά της Βόρειας Ελλάδας. Οι εργασίες στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη έχουν αρχίσει ήδη εδώ και ένα τρίμηνο και αφορούν παρεμβάσεις που θα εκσυγχρονίσουν τα σιδηροδρομικά συστήματα μεγιστοποιώντας την ασφάλεια και προσφέροντας άνεση στο ταξίδι. Το δίκτυο θα είναι εφάμιλλο των υπολοίπων ευρωπαϊκών δικτύων και θα ανοίξει τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτα.

Επίσης, είδαμε από κοντά τις εργασίες στον Γαλλικό ποταμό, που έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό. Μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι στο τέλος του 2022 θα έχουμε δύο νέες σιδηροδρομικές γέφυρες, στην άνοδο και την κάθοδο, στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Φλώρινας. Αντικαθιστούμε, έτσι, τις δύο υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες και μεγιστοποιούμε την ασφάλεια των μεταφορών.

Τα δύο αυτά έργα είναι ένα τμήμα όσων γίνονται στη Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Οι υποδομές βρίσκονται στο προσκήνιο και μέσα από τον εκσυγχρονισμό τους ανοίγει ο δρόμος της ανάπτυξης για όλους.

Οι παρεμβάσεις μας ειδικά στον σιδηρόδρομο εντάσσονται σε ένα συνολικό, συνεκτικό σχέδιο, στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στη χώρα. Επιβεβαιώνουμε, έτσι, την ξεκάθαρη απόφασή μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον Κώστα Καραμανλή, να κάνουμε πραγματικότητα την ανάπτυξη και βελτίωση του πλέον φιλοπεριβαλλοντικού, οικονομικού και πράσινου μέσου μεταφοράς. Με πολιτική βούληση, σωστό σχεδιασμό και στενή επίβλεψη το καταφέρνουμε».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v