Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δημιουργείται ψηφιακός φάκελος κρατουμένου

Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 3 εκατ. ευρώ. Τι περιλαμβάνει.

Δημιουργείται ψηφιακός φάκελος κρατουμένου

Τη διενέργεια Ηλεκτρονικού Διεθνούς Ανοικτού Άνω των Ορίων Διαγωνισμού με κριτήριο ανάθεσης: “την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής”, για την επιλογή αναδόχου για το έργο: «Αναβάθμιση και υπηρεσίες συντήρησης του πληροφοριακού συστήματος: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Καταστημάτων Κράτησης» ανακοίνωσε η Κοινωνία της Πληροφορίας.

Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 3 εκατ. ευρώ ενώ αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συντήρησης και η παροχή υπηρεσιών αναβάθμισης και επέκτασης – εκσυγχρονισμού υποσυστημάτων και αξιοποίησης του πληροφοριακού συστήματος: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Καταστημάτων Κράτησης».

Σκοπός και Στόχοι της Σύμβασης

Βασικός σκοπός του παρόντος έργου είναι η πλήρης αναβάθμιση του υφιστάμενου ΟΠΣ με κύρια επιδίωξη την επέκταση της λειτουργικότητάς του, την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας με τρίτους Φορείς και την αναδιοργάνωση των υποδομών του εξασφαλίζοντας διαθεσιμότητα πόρων σε ασφαλές πλαίσιο λειτουργίας. Επιπρόσθετα διασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία του μέσω υπηρεσιών υποστήριξης και συντήρησης προς όφελος των φορέων λειτουργίας του και των άμεσα ωφελούμενων.

Οι στόχοι του συγκεκριμένου έργου είναι:

  • Επαύξηση λειτουργικότητας – εκσυγχρονισμός ΟΠΣ: το σύστημα εκσυγχρονίζεται και διευρύνεται ο αριθμός των επιχειρησιακών ροών που ψηφιοποιούνται μεταξύ της ΓΓ και των καταστημάτων κράτησης μέσω επιπλέον παρεμβάσεων όπως, η ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων μεταξύ των Φορέων Λειτουργίας και τρίτων συστημάτων, η διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών, η διεύρυνση του υποσυστήματος προγραμματισμού ραντεβού. Παράλληλα με τον εκσυγχρονισμό του υποσυστήματος διαχείρισης ΑΔ ενσωματώνεται σε αυτό υποσύστημα διαχείρισης Μισθοδοσίας καλύπτοντας τις ανάγκες των ΚΚ και της ΓΓ ως ενιαίου μητρώου υπαλλήλων/ μισθοδοτούμενων. Αναβαθμίζεται το υποσύστημα Διαχείρισης Στόλου Οχημάτων με την ενσωμάτωση σύγχρονων πρακτικών παρακολούθησης στόλου. Τέλος, δημιουργείται ψηφιακός φάκελος κρατουμένου με προσβάσεις από εξουσιοδοτημένους Φορείς.
  • Ενίσχυση διαλειτουργικότητας με τρίτα συστήματα: διευρύνεται ο αριθμός των τρίτων συστημάτων που θα διαλειτουργούν με το ΟΠΣ. Προβλέπεται η ενίσχυση της διαλειτουργικότητας με την Αστυνομία, το ΟΣΔΔΥΠΠ (Α’ και Β’ Φάση), το ΟΠΣ της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων κα.
  • Μετάβαση του ΟΠΣ στο GCloud της ΓΓΠΣΔΔ: προβλέπεται η μεταφορά του παραγωγικού περιβάλλοντος του έργου στο Κυβερνητικό Υπολογιστικό Νέφος της Δημόσιας Διοίκησης (Gcloud) της ΓΓΠΣΔΔ.
  • Υπηρεσίες Συντήρησης / υποστήριξης: στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, συντήρησης των εφαρμογών/ έτοιμου λογισμικού της κύριας υποδομής και του περιφερειακού εξοπλισμού και των χρηστών των ΚΚ. Στόχος η αδιάλειπτη λειτουργία των υφιστάμενων εφαρμογών και υποδομών από την έναρξη της σχετικής σύμβασης (day one).
  • Παράλληλα, ενισχύεται η χρήση των εφαρμογών ΤΠΕ στον τομέα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, της ηλεκτρονικής ένταξης, του ηλεκτρονικού πολιτισμού και της ηλεκτρονικής υγείας.

Ο Ανάδοχος με βάση τα αποτελέσματα της αναβάθμισης, ανάπτυξης και της παραμετροποίησης των υφιστάμενων και νέων εφαρμογών υποχρεούται να προχωρήσει στη διεξαγωγή ελέγχων λειτουργικότητας σε συνεργασία με τον Φορέα Λειτουργίας, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ένταξη του συνόλου του αναβαθμισμένου συστήματος σε παραγωγική λειτουργία. Χρειάζεται επίσης να προβεί σε εκπαίδευση των διαχειριστών και χρηστών των ΚΚ καθώς και του Κυρίου του έργου ώστε να καλυφθούν όλες οι απαιτήσεις του έργου.

Συνοπτική Περιγραφή φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συντήρησης και η παροχή υπηρεσιών αναβάθμισης και επέκτασης – εκσυγχρονισμού υποσυστημάτων και αξιοποίησης του πληροφοριακού συστήματος: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Καταστημάτων Κράτησης»

Ειδικότερα, το παρόν έργο αφορά:

α) στη συντήρηση των υφιστάμενων υποδομών και εφαρμογών του ΟΠΣ καθώς και την υποστήριξη των χρηστών των Καταστημάτων Κράτησης, καθόλη τη διάρκεια της Σύμβασης, πιο συγκεκριμένα:

  • Σε επίπεδο εφαρμογών περιλαμβάνονται τα εξής:

-    Αποκατάσταση ανωμαλιών (bugs)

-    Εντοπισμός αιτιών βλαβών/ δυσλειτουργιών και αποκατάσταση.

-    Εξασφάλιση ορθής λειτουργίας όλων των customizations διεπαφών με τρίτα συστήματα και

-   Παράδοση αντιτύπων όλων των μεταβολών ή των επανεκδόσεων ή τροποποιήσεων των εγχειριδίων των εφαρμογών.

  • Σε επίπεδο υποδομών περιλαμβάνονται τα κάτωθι:

-    Συντήρηση/ υποστήριξη 24X7 του εξοπλισμού Κεντρικής & Εφεδρικής Υποδομής και έως την μετάβαση του ΟΠΣ στο GCloud.

-    Κάλυψη του περιφερειακού εξοπλισμού των καταστημάτων τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή εκτός εορτών και αργιών.

-    Άμεση απόκριση με τηλεφωνική επικοινωνία και έναρξη απομακρυσμένης εργασία.

-   Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί και απαιτηθεί επί τόπου επίσκεψη, αυτή θα είναι την επόμενη εργάσιμη ημέρα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη και εντός 48 ωρών για τα υπόλοιπα καταστήματα κράτησης.

Οι κλήσεις θα λαμβάνονται με email.

β) Την αναβάθμιση και επέκταση – εκσυγχρονισμό υποσυστημάτων και αξιοποίηση του υφιστάμενου πληροφοριακού συστήματος, πιο συγκεκριμένα:

  • Ανάλυση απαιτήσεων λαμβάνοντας υπόψη το Επιχειρησιακό και λειτουργικό μοντέλο, καθώς και το                 περιβάλλον λειτουργίας (υποδομές και εφαρμογές) του υφιστάμενου συστήματος:

-     Να αποτυπώσει συγκεκριμένα την υφιστάμενη κατάσταση του έργου

-     Να οριστικοποιήσει τις επιχειρησιακές, λειτουργικές και τεχνικές απαιτήσεις του έργου

-      Να ιεραρχήσει τις απαιτήσεις βάσει χρονικών – επιχειρησιακών επιταγών και βαθμού εφικτότητας υλοποίησης και επιχειρησιακής αξιοποίησής τους

-     Να προτείνει σχέδιο μετάβασης στο αναμορφωμένο περιβάλλον (εφαρμογές και λειτουργία) ελαχιστοποιώντας τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την μετάβαση αυτή.

  • Ανάπτυξη πρόσθετων υποσυστημάτων / εφαρμογών
  • Αναβάθμιση / εκσυγχρονισμό υφιστάμενων υποσυστημάτων / εφαρμογών
  • Μετάπτωση δεδομένων εφόσον απαιτηθεί στο πλαίσιο του έργου
  • Θέση των νέων υλοποιήσεων που θα προσφερθούν στο έργο σε Δοκιμαστική - Πιλοτική λειτουργία.
  • Διαμόρφωση του νέου παραγωγικού περιβάλλοντος του έργου σε υποδομές του Κυβερνητικού Υπολογιστικού Νέφους (GCloud) της ΓΓΠΣΔΔ.
  • Μετάπτωση του ΟΠΣ στο νέο περιβάλλον λειτουργίας

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 24 μήνες, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας ελέγχου και παραλαβής παραδοτέων.

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 08-07-2022 και ώρα 14:00 και η Ημερομηνία έναρξης υποβολής προσφορών είναι η 06-06-2022.

Η διαδικασία θα διενεργηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.Δ.Η.Σ.), μέσω της Διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr, τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών δηλαδή στις 14-07-2022 και ώρα 14:00.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v