Με γρήγορο ρυθμό επιδιώκει να προχωρήσει τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού το ΤΑΙΠΕΔ, όπως προκύπτει από το επικαιροποιημένο επιχειρησιακό του σχέδιο. Σε αυτό προβλέπεται ότι το 2ο τρίμηνο θα γίνει η ανακήρυξη των προεπιλεγέντων επενδυτών και θα ξεκινήσει η β' φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας. Το τρίτο τρίμηνο αναμένεται η διανομή Σχεδίου Σύμβασης Παραχώρησης.
Από την άλλη πλευρά, στασιμότητα επικρατεί στο θέμα των μετοχών σε ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ καθώς, όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά, είναι σε διαδικασία «αξιολόγησης εναλλακτικών σεναρίων αξιοποίησης».
Ανάλογη η εικόνα και στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το ΤΑΙΠΕΔ θα αξιολογήσει προσεχώς τη χρονική στιγμή επανέναρξης της διαδικασίας του διαγωνισμού πώλησης, ο οποίος διεκόπη κατά τη διάρκεια της Β’ φάσης του (φάση υποβολής δεσμευτικών προσφορών), λόγω των επιπτώσεων της πανδημικής κρίσης στη διεθνή αεροπορική αγορά, σημειώνεται χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά τη ΔΕΠΑ Υποδομών, το οικονομικό κλείσιμο του διαγωνισμού αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς. Στη ΔΕΠΑ Εμπορίας, όμως, γίνεται αξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων αξιοποίησης υπό το πρίσμα των διεθνών εξελίξεων και των νομικών εμπλοκών.
«Επαναξιολόγηση διαγωνιστικής διαδικασίας υπό το πρίσμα των διεθνών εξελίξεων και των κανονιστικών υποχρεώσεων στην αγορά ενέργειας» προβλέπεται και για την υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου στην Καβάλα.
* Δείτε όλο το σχέδιο στη στήλη Συνοδευτικό Υλικό.