Επεκτείνει την παρουσία στην Ελλάδα η Radisson

Ο όμιλος προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με τη HotelBrain και εντάσσει στο χαρτοφυλάκιό του δύο μονάδες σε Σκιάθο και Μύκονο.

Επεκτείνει την παρουσία στην Ελλάδα η Radisson

Με δύο νέα ξενοδοχεία εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό του στην Ελλάδα ο όμιλος Radisson ο οποίος προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία με τη HotelBrain. Κάτω από την ομπρέλα του διεθνούς ομίλου εντάσσονται το Radisson Resort Plaza Skiathos, το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον προσεχή Ιούνιο, και το Radisson Blu Euphoria Resort στη Μύκονο, το οποίο θα λειτουργήσει τον ερχόμενο Μάιο.

Το Radisson Resort Plaza Skiathos, δυναμικότητας 84 δωματίων και σουιτών, διαθέτει ένα εστιατόριο-μπαρ, πισίνα και υπηρεσίες wellness και βρίσκεται σε απόσταση 100 μέτρων από την παραλία. Το εν λόγω resort της Σκιάθου φέρνει στην Ελλάδα τη φιλοσοφία του πολυτελούς brand Radisson, η οποία εστιάζει στο work-life balance του επισκέπτη και στην αρμονία της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Ο όμιλος Radisson έχει περισσότερα από 290 ξενοδοχεία, άλλα σε λειτουργία και άλλα υπό ανάπτυξη, στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, καθιστώντας το brand παγκόσμιο παίκτη στην κατηγορία των luxury ξενοδοχείων.

Το Radisson Blu Euphoria Resort στη Μύκονο θα είναι το δεύτερο θέρετρο πέντε αστέρων του brand Radisson Blu στις Κυκλάδες, μετά το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη, και το τέταρτο ξενοδοχείο Radisson Blu στην Ελλάδα. Το νέο ξενοδοχείο στο Νησί των Ανέμων διαθέτει 34 δωμάτια σε οκτώ κτίρια, θέα στη θάλασσα, πισίνες, ιδιωτικό τζακούζι, εγκαταστάσεις ευεξίας, εστιατόριο και υπαίθριο μπαρ στην πισίνα.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο των resort μας στην Ελλάδα καθώς και τη συνολική μας παρουσία στη χώρα και μάλιστα σε τόσο σημαντικούς προορισμούς, σε συνεργασία με τον όμιλο HotelBrain, έναν από τους κορυφαίους ξενοδόχους στη χώρα. Οι εν λόγω ενέργειες συνάδουν με το αυξανόμενο ενδιαφέρον μας στα resorts παγκοσμίως, καθώς και με τη στρατηγική μας στην Ελλάδα», επισημαίνει ο Elie Milky, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης του Radisson Hotel Group.

Ο Πάνος Παλαιολόγος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου HotelBrain τονίζει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία μας με τη Radisson και εκτιμούμε ότι θα επεκταθεί περαιτέρω και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, είτε μέσω ξενοδοχείων που βρίσκονται ήδη υπό την ομπρέλα μας, είτε με νεά projects. Πιστεύουμε ότι ο ελληνικός τουρισμός είναι ένα από τα πιο δυνατά προϊόντα στον κόσμο και το brand της Radisson τον αναβαθμίζει σημαντικά».

Η HotelBrain διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο 81 ξενοδοχείων, δυναμικότητας 5.100 δωματίων, σε 36 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα. Είναι επίσης η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων, με χαρτοφυλάκιο 86 ξενοδοχείων τρίτων σε περισσότερους από 30 προορισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v