Η πανδημία έφερε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, ενώ πλέον 9 στους 10 Έλληνες έχουν στην κατοχή τους smartphone.
Το 100% των Ελλήνων από 25 έως 34 χρόνων χρησιμοποιεί internet καθημερινά ενώ 8 στα 10 νήπια 5 έως 6 ετών έχουν μάθει να … σερφάρουν.
Τα εντυπωσιακά αυτά αποτελέσματα προκύπτουν από νέα έρευνα της FOCUS BARI που πραγματοποιήθηκε για την περίοδο Ιανουάριος - Μάρτιος 2021 δείχνει ότι οι Έλληνες έχουν στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο με δύο στους τρεις να έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά μέσα στο τελευταίο εξάμηνο.
![](https://static.euro2day.gr/media/inlinepics/focus%20bari%201.PNG)
Σύμφωνα με τα ευρήματα το 94% των Ελλήνων κάνει χρήση internet (ανεξαρτήτως συχνότητας) ενώ το 92% του πληθυσμού κάνει καθημερινή χρήση διαδικτύου.
Καθημερινή χρήση internet κάνουν:
- To 99% των ηλικιών από 13 έως 17 και από 18 έως 24
- Το 100% των 25-34
- Το 97% των 35-44
- Το 93% των 45-54
- Το 87% των 55-64
- Το 72% των 65-74
Το 91% των παιδιών ηλικίας 5-12 ετών είναι χρήστες internet. Από αυτά τα νήπια 5-6 ετών φτάνουν σε ποσοστό 80%, τα παιδιά 7-9 ετών μπαίνουν στο διαδίκτυο σε ποσοστό 92% και σε ηλικία 10-12 ετών το ποσοστό φτάνει το 97%.
Περίπου 8 στους 10 (ποσοστό 78%0 δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (με οποιαδήποτε συχνότητα) … ενώ λίγο περισσότεροι από 7 στους 10 (ποσοστό 72%) δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.
![](https://static.euro2day.gr/media/inlinepics/focus%20bari2.PNG)
Smartphone
Σύμφωνα με την έρευνα Smartphone διαθέτουν 9 στους 10 Έλληνες, ποσοστό αυξημένο κατά 10% συγκριτικά με το πρώτο 3μηνο του 2019 (που το ανάλογο ποσοστό ήταν 82%). Τις μεγαλύτερες αυξήσεις παρουσιάζουν:
- Οι ηλικίες 55-64 (+23%) και
- οι ηλικίες 65+ (+61%)
Δεν είναι τυχαίο ότι το 87% του ελληνικού κοινού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου [ανεξαρτήτως συχνότητας] και το 81% καθημερινά
Έλληνες e-shoppers
Δύο στους 3 (ποσοστό 68%) έχουν πραγματοποιήσει μέσα στο τελευταίο 6μηνο τουλάχιστον μία online αγορά. Οι περισσότεροι Έλληνες e-shoppers είναι μεταξύ των ηλικιών 18-54 ετών. Ωστόσο εντυπωσιακή είναι η σύγκριση του πρώτου τριμήνου του 2021 με το πρώτο τρίμηνο του 2019 που είναι αυξημένες κατά 30%.
Σημαντική αύξηση καταγράφηκε στα ποσοστά στις μεγαλύτερες ηλικίες και συγκεκριμένα 55-64 ετών (που αύξηση έφτασε το 56%) και στις ηλικίες 65+ ετών (που η αύξηση εκτοξεύθηκε στο + 91%)!
![](https://static.euro2day.gr/media/inlinepics/focus%20bari3.PNG)