Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Πράσινο φως» από Κομισιόν για το βόρειο τμήμα του Ε65

Ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) κατασκευάζεται και είναι υπό τη διαχείριση του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Εχει ήδη κατασκευαστεί και λειτουργεί το κεντρικό τμήμα (Τρίκαλα - Ξυνιάδα) ενώ είναι υπό κατασκευή το νότιο τμήμα (Ξυνιάδα - Λαμία). Τι δήλωσε ο Κ. Καραμανλής.

«Πράσινο φως» από Κομισιόν για το βόρειο τμήμα του Ε65

Η τελική, επίσημη, θετική απάντηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον Βόρειο Τμήμα του Ε65 έφτασε σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπως ανακοινώθηκε.

Συγκεκριμένα, η DG COMP (η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενέκρινε, ως συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο, το έργο υποδομής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου E65, που θα συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό, προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, συνολικού μήκους 70,5 χλμ. και θα περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας, των δρόμων εξυπηρέτησης και των λοιπών οδικών συνδέσεων.

Ο άξονας Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) κατασκευάζεται και είναι υπό τη διαχείριση του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Εχει ήδη κατασκευαστεί και λειτουργεί το κεντρικό τμήμα (Τρίκαλα - Ξυνιάδα) ενώ είναι υπό κατασκευή το νότιο τμήμα (Ξυνιάδα - Λαμία).

Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σύμφωνα με το υπουργείο, είναι «πολύ σημαντική εξέλιξη για τις υποδομές, γιατί, μετά από αλλεπάλληλες επαφές του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πήρε πλέον «το πράσινο φως» ένα έργο που είχε τεθεί σε αναστολή από το 2011 και ξεκινά οριστικά η κατασκευή του, με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης τα τρία έτη».

Η κατασκευή του Βόρειου τμήματος θα συμπληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους ελληνικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ, επιτρέποντας τη βέλτιστη χρήση υπαρχουσών δυνατοτήτων αυτοκινητοδρόμων, δεδομένου ότι το ενδιάμεσο τμήμα έχει ήδη ολοκληρωθεί και το Νότιο τμήμα του Ε65 είναι ήδη υπό κατασκευή. Το έργο θα επιτρέπει την πλέον ανταγωνιστική και περιβαλλοντικά φιλική κίνηση από την Αθήνα προς τη Δυτική Μακεδονία και τις αντίστοιχες συνδέσεις με την Ιταλία (μέσω του Λιμένος της Ηγουμενίτσας στην Αδριατική), τα Δυτικά Βαλκάνια, και μέσω εκείνων στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Το έργο θα έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ. και θα ξεκινάει από τον κόμβο των Τρικάλων μέχρι την Εγνατία Οδό, με 2+2 λωρίδες και ΛΕΑ σε κάθε διεύθυνση.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής δήλωσε: «Ένα ακόμα μεγάλο έργο που το παραλάβαμε να καθυστερεί επί χρόνια, είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Συνεπείς στην υλοποίηση του σχεδιασμού μας, με συστηματική εργασία εδώ και πολλούς μήνες και ουσιαστική συνεργασία με την ΕΕ, καταφέραμε να πάρουμε το πράσινο φως για να ξεκινήσει και το Βόρειο Τμήμα του Ε65. Συνεχίζουμε τη δουλειά χωρίς μεγάλα λόγια. Για έργα που συμβάλλουν στην ανάπτυξη, επιλύουν προβλήματα που αντιμετωπίζουν ολόκληρες περιοχές της χώρας και αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών».


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v