Επενδύει σε τεχνολογία και εξωστρέφεια η Profile

Οι επενδύσεις του ομίλου ανάπτυξης χρηματοοικονομικού λογισμικού και η διείσδυση στις διεθνείς αγορές με «όπλα» τα προγράμματα τεχνολογίας και εκπαίδευσης. Οι συνεργασίες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και οι προοπτικές.

Επενδύει σε τεχνολογία και εξωστρέφεια η Profile

Από το εξωτερικό προέρχονται πλέον τα 2/3 των εσόδων του γκρουπ ανάπτυξης χρηματοοικονομικού λογισμικού Profile.

Ηδη όπως προκύπτει από τα στοιχεία εξαμήνου 2019 ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε €7,6 εκατ. έναντι €6,3 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 20%. Η εξέλιξη αποδίδεται στην περαιτέρω διείσδυση του ομίλου στις διεθνείς αγορές, καθώς και της διαρκούς προτίμησης των υφιστάμενων πελατών στις νέες λύσεις που αναπτύσσει η εταιρεία.

Ο Όμιλος Prοfile ενίσχυσε την εξωστρέφειά του με νέες αναλήψεις έργων σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία και Αμερική, παρουσιάζοντας και νέες καινοτομίες στις λύσεις του για Investment Management, Banking και Treasury, ώστε να προσφέρει ολοκληρωμένη κάλυψη σε απαιτήσεις για αυτοματοποίηση, reporting καθώς και PSD2 και Open Banking με δυνατότητες Cloud και SaaS. Επιπλέον, διεύρυνε τις διεθνείς δραστηριότητές του αυξάνοντας κατά περισσότερο από 30% το ανθρώπινο δυναμικό του και υποστηρίζοντας προγράμματα τεχνολογίας και εκπαίδευσης όπως το Stackforce.

Χαρακτηριστική της πορείας της εταιρείας στις διεθνείς αγορές είναι η πρόσφατη ανακοίνωση ότι η τράπεζα First Abu Dhabi Bank (FAB) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Η.Α.Ε), επέλεξε το Axia Custody που προσφέρει η Profile.

Με έδρα το Abu Dhabi το δίκτυο της FAB εξαπλώνεται σε πέντε ηπείρους προσφέροντας διεθνείς συνεργασίες, εξειδίκευση και οικονομική ευρωστία για την υποστήριξη τοπικών και διεθνών επιχειρήσεων.

Ως η μεγαλύτερη τράπεζα στα Η.Α.Ε. η FAB επενδύει συνεχώς στους ανθρώπους της και την τεχνολογία.

Μέσω του Axia, η τράπεζα θα επωφεληθεί από την καινοτόμα τεχνολογία, τις web-based δυνατότητες, την αρθρωτή αρχιτεκτονική και τα προσαρμόσιμα workflows, dashboards και reports. Το σύστημα επίσης παρέχει αδιάλειπτη πρόσβαση υποστηρίζοντας τη βέλτιστη διαχείριση της επικοινωνίας πελατών.

Αξιοποιώντας τις omni-channel δυνατότητες, το Axia θα επιτρέψει επιπλέον στους πελάτες της FAB να έχουν απευθείας πρόσβαση στη θέση των επενδύσεών τους, στην παραγωγή αναφορών και στην αποστολή instructions μέσω ενός branded user interface με πολυάριθμα widgets, ασφαλές messaging και άλλα εργαλεία.

Όπως είχε επισημάνει στις αρχές της χρονιάς η διοίκηση της εταιρείας:

* Διευρύνεται συνεχώς το ποσοστό των επαναλαμβανόμενων εσόδων επί του συνολικού κύκλου εργασιών (π.χ. από εργασίες υποστήριξης), το οποίο έχει φτάσει κοντά στο 70%.

* Ανεβαίνει συνεχώς το ποσοστό των εσόδων, το οποίο προέρχεται από το εξωτερικό (πέρυσι έφτασε στο 65% και στόχος είναι να σκαρφαλώσει στο 80%).

* Έχει αυξηθεί κατά πολύ (στο 95%) το ποσοστό του κύκλου εργασιών που εισπράττεται από ιδιοπαραγόμενα προϊόντα, με ό,τι θετικό σημαίνει αυτό για τα περιθώρια κέρδους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v