Nielsen: Αύξηση 8,8% στις πωλήσεις του λιανεμπορίου το Πάσχα

Η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των Τροφίμων & Ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση.

Nielsen: Αύξηση 8,8% στις πωλήσεις του λιανεμπορίου το Πάσχα

Οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (9-15 Απριλίου 2018), παρουσίασαν θετική τάση στο +8,8%. Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό +7,0%.

Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.

Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των Τροφίμων & Ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα καλύπτει καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v