Η Περιφέρεια Αττικής, ακολουθώντας σταθερά το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την Τουριστική Προβολή της, και σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και την Ελληνική Πρεσβεία στη Χάγη, διοργανώνει περιοδεία (roadshow), επικεντρωμένη στις τουριστικές αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου, στις 10 και 11 Δεκεμβρίου 2018.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τη Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018, και ώρα 18:00, ο Πρέσβης της Ελλάδας στη Χάγη, κ. Δημήτρης Χρονόπουλος, θα υποδεχθεί στην πρεσβευτική κατοικία την Eντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλο Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, κα Ελένη Δημοπούλου, τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, τους εκπροσώπους του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, καθώς και τους προσκεκλημένους επαγγελματίες του Τουρισμού της Ολλανδίας.
Η παρουσίαση στην ολλανδική τουριστική αγορά θα εστιάσει στις μοναδικές δυνατότητες για δραστηριότητες, που προσφέρει ολόκληρη η Αττική, και κυρίως στις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού, όπως είναι η πεζοπορία, η ποδηλασία και η ιστιοπλοΐα. Απευθυνόμενοι σε ένα κοινό που αγαπάει τις shortbreak διακοπές, θα δοθεί έμφαση στις δυνατότητες επισκεψιμότητας, λόγω απευθείας συνδέσεων των αεροδρομίων του Schiphol και του Eindhoven με την Αθήνα, καθώς και στις δυνατότητες για island hopping και κοντινές ημερήσιες εκδρομές στην ενδιαφέρουσα και σχετικά άγνωστη ακόμα στο ευρύ κοινό ενδοχώρα, στοιχεία που έλκουν ιδιαίτερα τους Ολλανδούς πολυταξιδεμένους τουρίστες.
Μετά το πέρας της παρουσίασης, οικοδεσπότες και φιλοξενούμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες, θέτοντας τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες.
Την Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018, και ώρα 18:00, η παρουσίαση θα επαναληφθεί σε τουριστικούς επαγγελματίες της βελγικής αγοράς, στην πόλη Μπρυζ του Βελγίου. Η εν λόγω αγορά ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τον πλούσιο πολιτισμό, τη γαστρονομία και την αίσθηση ασφάλειας που παρέχεται στην Αττική, η οποία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται ψηλά στην προτίμηση του βελγικού κοινού.
Η επιλογή του χρόνου υλοποίησης των επαφών και των παρουσιάσεων κρίνεται ως η καταλληλότερη για έγκαιρες επικοινωνιακές ενέργειες και τοποθέτηση των τουριστικών προϊόντων στις αγορές αυτές.