Νέα παράταση, για τις 18 Οκτωβρίου αντί για τις 8 Οκτωβρίου που είχε οριστεί, έδωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης για την εκδήλωση ενδιαφέροντος στους δύο διαγωνισμούς που αφορούν τη χρηματοδότηση, κατασκευή και εκμετάλλευση δύο τμημάτων του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Πρόκειται για το τμήμα Χανιά - Χερσόνησος, που θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης, με το κόστος να εκτιμάται σε επίπεδα άνω του ενός δισ. ευρώ και το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη (προϋπολογισμού 250.000.000 ευρώ) που θα κατασκευαστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Είναι το πρώτο έργο κατασκευής οδικού άξονα με ΣΔΙΤ, το οποίο προβλέπει, επίσης για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τις λεγόμενες «πληρωμές διαθεσιμότητας». Μέσω των «πληρωμών διαθεσιμότητας», ο ανάδοχος και διαχειριστής του έργου θα λαμβάνει «ενοίκιο» από το δημόσιο, όταν καλύπτει συγκεκριμένες απαιτήσεις/προδιαγραφές ποιότητας κατά τη λειτουργία του οδικού άξονα.
Επειδή οι «πληρωμές διαθεσιμότητας» καταβάλλονται κατά τη λειτουργία του έργου, ο ανάδοχος έχει μάλιστα κίνητρο να το ολοκληρώσει όσο πιο γρήγορα μπορεί.