Το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών παρέχει ο Όμιλος ΟΤΕ στην περιοχή της Ραφήνας, καθώς αποκατέστησε πλήρως τις τηλεπικοινωνιακές υποδομές που είχαν καταστραφεί από τις πυρκαγιές, ενώ οι τεχνικοί του Ομίλου έχουν επιδιορθώσει τη συντριπτική πλειονότητα των δηλωμένων από τους πελάτες βλαβών στην περιοχή, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το έργο αποκατάστασης των δικτύων στις πληγείσες περιοχές συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς. Στον N. Βουτζά, έχει ήδη αντικατασταθεί το 93% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης, και έχει αποκατασταθεί το 86% των δηλωμένων βλαβών. Στο Μάτι, προτεραιότητα έχει δοθεί στην επιδιόρθωση των βλαβών στα κτίρια που είναι κατοικήσιμα.
Από την πρώτη στιγμή, μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής. Πρόκειται για ένα έργο μεγάλης πολυπλοκότητας, λόγω του είδους και του εύρους των ζημιών: εκτιμάται ότι στις πληγείσες περιοχές έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων.
Οι ανάγκες επικοινωνίας των πελατών σταθερής καλύπτονται από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:
• Δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων στο κινητό ή άλλο σταθερό τηλέφωνο του πελάτη
• Δωρεάν 10GB για 1 μήνα στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)
• 500 λεπτά ομιλίας προς όλους για 7 ημέρες στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)
• Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν μέσω κινητού COSMOTE, υπάρχει δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.
Για τους πελάτες σταθερής στις πληγείσες περιοχές που διαθέτουν και κινητό COSMOTE συνεχίζεται η προσφορά επιπλέον δωρεάν 1.500 λεπτών ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα για 7 ημέρες και 1GB για χρήση internet για 5 ημέρες. Τα δωρεάν πακέτα ενεργοποιούνται εκ νέου διαδοχικά και οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS.
Επιπλέον, για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες δε θα χρεωθούν για χρονικό διάστημα που δεν παρέχονται υπηρεσίες λόγω βλαβών του δικτύου σταθερής, ο Όμιλος ανέστειλε την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με αυτές, μέχρι και τις 16/9/2018, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Τέλος, για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι και τις 24/9/18, ενώ δίνεται η δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής για όσους προσκομίζουν πιστοποιητικό ακαταλληλότητας του κτιρίου τους.